2011. augusztus 18., csütörtök

Újra itthon :)

Végre megint itthon vagyok! :)
Idén nyáron nagyon sok helyen jártam, és izgalmas dolgokat csináltam, úgyhogy megérte.
Innentől újra folytatom amit eddig: amióta itthon vagyok, szorgosan dolgozok a megrendeléseken, igyekszem minél hamarabb válaszolni a levelekre, stb. Rengeteg bepótolni valóm volt/van :)

Sok minden történt azért ebben az elmúlt pár hónapban...

Például, Facebook-on elértük az 5000fős rajongótábort, ami nagyon hízelgő, úgyhogy hamarosan valami játék keretén belül meg is hálálom! :)

Aztán az egyik újdonság, amiről Facebook-on már írtam, hogy Gáncs Erikával - aki a Charlotte blog (facebook) fotósa - együttűködésbe kezdtünk: én ékszereket küldtem neki, amiket ő a fotózások során használ.
Már el is készült néhány fotó, amin a modellek az általam készített ékszereket viselik.
Nekem nagyon tetszik az eredmény! :)

Egy kis ízelítő:



A további képeket ebben a mappában tudjátok megnézni: ITT!

Mivel nagyrészt a megrendeléseken dolgozom, amióta itthon vagyok, még nem sok újdonságot készítettem, kivéve amikor a megrendelő szeretett volna valami újat. Ezeket már meg is tudom mutatni!

Egy matyós szett készült, az új réz keretekkel:





Egy sütis gyűrű:







Fodrászolló:





Rózsás hajcsat:




Vintage vasmacskás nyaklánc, hasonló, mint amit korábban készítettem:





Végül pedig néhány kép Erdélyről, ahol két hetet töltöttem el:











5 megjegyzés:

komfortos mennyország. írta...

nagyon szeretem az ékszereid, fantasztikus a kézügyességed! :)
azt szeretném kérdezni, hogy honnan szerzel ilyen jó kis medálokat? régóta nagy vágyam egy horgonyos medál, de eddig még sehol se találtam!
előre köszönöm a választ! :))

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Gyönyörű ékszereket készítesz ! Gratulálok!A Matyós szett igazi különlegesség!

orsolya vanessza kiss írta...

Jajj.. az a templom! :)


A fiam is kinn volt idén egy hetet...


csodás!

Dittygirl írta...

Szia!
Csodaszépeket csinálsz. Meg szabad kérdezni, hol szerzed be a hosszú láncokat? Van egy medálom, aminek szeretném lecserélni a láncát hosszabbra, de minden kreatív boltban csak rövidet találok :( Tudsz segíteni? (Akár meg is rendelem, ha nem lehet boltban megvenni)

kinga írta...

Mindent interneten veszek...
Vegyél több rövid láncot, és egy fogóval szét tudod szedni, illetve összeillesztheted a láncszemeket! :)