2009. július 24., péntek

Hazajöttem...

...Görögországból :)
Annyira jó volt, hogy hihetetlen! Nem is gondoltam volna... Minden nap csak 15 percet kellett táncolnunk. Igaz, volt hogy délután 5kor indultunk a fellépésre és hajnali 4kor értünk haza... Voltak fárasztó pillanatok, például 40°C-ban megmászni az Akropoliszt, 4000ember társaságában. Néha nekem túl gyors volt a tempó, de mindenért kárpótolt, hogy az apartman közvetlenül a parton volt, így bőven jutott időnk strandolni. Annyira nem látszik meg a színemen :( Pedig lelkes voltam!

Mutatok is néhány képet :)

Thessalonikiben amíg a sofőrök aludtak, addig mi 10 órát töltöttünk a városban. A végén már csak heverésztünk:

SDC13589_175154


Ez volt az apartmanunk. A strandról fotóztam, zoom nélkül :)

SDC13626_180316


Ez pedig a szobánk teraszáról készült:

SDC13619_180154


Strandoló lányok:

SDC13624_180251

SDC13639_184842

SDC13654_185721


Az Akropolisz:

SDC13726_200033

SDC13721_195454

SDC13733_200555


Egyik fellépés előtt muzsikálás a tengernél:

SDC13964_234608


Vattacukros lányok:)

SDC14153


Indulás előtt a parton:

SDC14183


Hazafelé a hajón (Orsival és Lillával)

SDC14219


Egy benzinkút WC-jében:)

SDC14233



Más:
Megérkeztek a gyurmáim, és egyéb dolgok... A mobiltartó akasztót kifelejtették a csomagból. Lehet, hogy reklamálok... Bár ha jól emlékszem, annyival kevesebbet kellett a csomagért fizetni...
Ja igen, amikor Thessalonikiben mászkáltunk, találtunk egy gyöngyös, ékszer-kellékes boltot. Fájó szívvel, de sikerült kivonszolni magunkat a boltból :)

5 megjegyzés:

LARION írta...

De jóóó volt Neked-Nektek..... Tavaly mi is ott jártunk, ahol Te! Thessaloniki pedig lenyűgözött a monumentális méretével, a lüktető arculatával és én is állandóan textil és ékszerbutikokba botlottam.......... Milyen most itthon lenni? Feltöltődtél rendesen?

Unknown írta...

szívesen lettem volna a helyedben... :P irigyellek! :D biztos jó volt!

Zsófi írta...

Szia!
jajjdejó, nagyon jó képek készültek:) Remélem jól érezted magad:) Mi jót hoztál onnan?

kinga írta...

Larion: nekem picit sok volt a 10 óra egyhuzamban, tűzőnapon... sajnos sok helyen nagyon balkáni (rossz értelembe véve) és szemetes volt. azért amit ennyi idő alatt láttam belőle, engem is lenyűgözött.
Alapvetően pedig Salamina szigetre mentünk (Athénhoz közel), Thessalonikiben csak a sofőrök pihenője miatt álltunk meg. Illetve visszafele mi is aludtunk ott egyet - a piroslámpás negyedben :D
Azt hiszem kellően feltöltődtem, ennél jobb nyaralást nem is kívánhatnék, de most nagyon jólesik itthon lenni.

Tappos: Thessalonikiben volt időnk vásárolgatni, vettem magamnak egy nyáriruhát, egyébként meg képeslapot, ouzo-t, olajbogyót, balzsamecetet hoztam haza, na meg a parton gyűjtögetett kavicsokat/csigákat.
remélem h1n1-et nem..... :D

egyébként ha bárkit érdekelne, itt vannak még képek:
http://gorogorszag2009.manfaikinga.fotoalbum.hu

Méhn Niki írta...

szia!

én is irigykedek... :) görögország nagyon szép, imádom! jók lettek a képek is! :)
utólag nagyon boldog névnapot Neked, ne haragudj, hogy nem írtam aznap. az igazság az,hogy nem igazán nézegetem a naptárat... és Kinga ismerősöm eddig nem volt, de mostantól ezt is feljegyeztem! ;)