2016. február 16., kedd

Születésnapi képeslap

Mondhatnám akár az is, hogy Valentin-napi hangulatban... de egyrészt mi nem valentinozunk, másrészt születésnapra készült... mégis olyan könnyed, rózsaszínes, és már kicsit a tavaszra hajaz... Úgy látszik, már nagyon vágyom a színekre :)

A képeslap elkészítéséhez Sizzix-et és tintákat használtam, de előbbi nélkül is megoldható a dolog.


Az alaphoz egy A5-ös papírt használtam, amit félbehajtottam. Egy másik A5-ös lap felének levágtam pár mm-t a széleiből. Ezt a kisebb lapot domborítottam, majd arany színnel tintáztam, s felragasztottam a képeslap alapra.
Szintén Sizzix-szel kivágtam egy pillangót, és a Boldog születésnapot feliratot, ezeket is tintáztam.
Tulajdonképpen ennyi az egész :)
A belsejéhez pecsétet használtam.

Végül a sima kraft papírba burkolt csomagra ragasztottam egy pici darab kétoldalas ragasztóval.



Nincsenek megjegyzések: