2018. február 17., szombat

Budapest, te csodás!

Sziasztok!

Ma egy olyan minialbumot hoztam Nektek, amit már hónapokkal ezelőtt készítettem, de még nem mutattam eddig.
Tavaly április végén Budapesten töltöttem pár napot, az egyiket a legjobb barátnőm társaságában. Nagyon szeretek a fővárosban turistáskodni. Jókat enni/inni, nézelődni, sétálni a Duna parton, vagy a Boráros tértől Újpestig buszozni és bámészkodni... vagy átsétálni a Lánc hídon, megkerülni a Parlamentet, felcaplatni a Citadellához, és még sorolhatnám. Na, ez a pár nap pont ilyen volt! Úgyhogy amikor tavaly Edit egy minialbumot talált ki a pécsi scrapklubra, adta magát, hogy ezt a kalandot örökítsem meg.
Nagyon szeretem ezt az albumot, kellemes emlékeket idéz, és jó ránézni.

Mutatom a képeket:




















Nincsenek megjegyzések: