2009. június 21., vasárnap

kötött táska

ez egy kicsit más kategória. régi szenvedélyem a kötés! kezdetben csak kisebb szütyőket kötöttem (zsepitartó, szemüvegtok,tolltartó, bokamelegítők, stb.) a legkedveltebb volt a cigitartó, ami a dohányos barátaim körében közkedvelt volt :-) nekem személyes kedvencem a még mindig használatos kétszínű (szószerint!) zippes tolltartóm!

és persze az abszolút favoritok a később készült kötött táskák!

már nem is emlékszem, honnan jött az ötlet... azt hiszem csak egyszerűen kötés-függő voltam. kötöttem egy zsák-szerű valamit, de ebbe nem igazán lehetett pakolni, mert kinyúlott volna... ezért bélést varrtam bele, meg két jó erős pántot, dpula fonallal, hogy jól tartson. nem gondoltam, hogy sokáig bírja, ehhez képest 1,5évig volt velem állandóan nehéz cuccokkal megpakolva még koncerteken és fesztiválokon is. tehát igencsak strapabíró darab! imádtam! tulajdonképpen csak a bélés lyukadt ki, helyre is lehetne hozni, csak lusta vagyok hozzá... azóta csináltam egyet anyukámnak is, meg belekezdtem egy újabba, de nem raktam össze.

ha esetleg időm engedi, táskakészítést is vállalok, de nem olcsón, mert nagyon nagy munka... :]

de továbbra is érdeklődhetsz az e-mailemen: manfaikinga[kukac]gmail[pont]com





Nincsenek megjegyzések: