2010. március 2., kedd

1 éves a blog (JÁTÉK)

Boldogan jelentem, hogy holnap lesz egy éves a Cseresznyéslány ékszerek :)


Ma ünneplünk, olyan egyszerű oknál fogva, hogy ma érek rá megírni ezt a bejegyzést :)

Nagyon sokan (több ezren) látogattatok már el ide, és napról napra egyre nő ez a szám :)
Pontos adatokat nem tudok mondani, mert valami csoda folytán a Google Analytics és a blogon lévő számláló mást mutat, mindenesetre már valahol 10.000 környékén járunk :)

Régen még a Freeblog-on tevékenykedtem, nyáron költöztem át ide a blogspot-ra az összes bejegyzésemmel együtt.

Egyre többen csatlakoztok a nemrég megnyílt rajongói klubhoz a Facebook-on:

(ha megnéznéd, vagy csatlakoznál kattints a logóra!)

Ha a Google-ba beírjátok, hogy 'cseresznyés', akkor már a második javaslat a cseresznyéslány :)
Ha a Google-ba beírjátok, hogy 'süthető gyurma ékszerek', akkor már a második találat a blog :)

Ezen a napon regisztráltam a Meskára is :)




Múltkor már megtettem, de most megint szemezgettem a statisztikámban; íme néhány gyöngyszem, mik alapján találtatok rám:
örül egy pasi egy nyakláncnak, varrásra kattanni, piros alma csüng a fán, legesleg, játék szerelmeseknek, hol szánkozzak, fülhallgató ékszer, biológiát tanulok :)))

És akkor jöjjön, amit a legtöbben vártok:


Ha kinagyítjátok, könnyebben olvasható! :) Ja és a két kép alatt ezt a játékszabályosat és az elsőt értem.

Végül pedig egy kis összevetés. Csináltam egy "akkor és most" képet. Remélem érzitek a különbséget :D Pedig nem is volt olyan nagyon régen...

103 megjegyzés:

agicaa írta...

Ú, gratulálok!
És tényleg érezhető a különbség!
Én egy ilyen I LOVE NATURE kitűzőnek örülnék, és még ma vagy legkésőbb holnap a képeket is kiteszem, csak épp benéztem még a vonat előtt hozzád!:) Szóval rohanok is!
Még egyszer gratula, és BOLDOG BLOGSZÜLINAPOT!

rékanna írta...

SZIA!!! GRATULÁLOK!!! ha én nyernék akkor egy muffinos karkötőt szeretnék. Ha én nyernék, tuti, hogy rendelnék mást is. Naponta nézem a blogodat, most informatika szakkörről írok. Megnyitottam az internetet és ez volt az első amit megnyitottam. A gépemen a leggyakrabban látogatott oldalk között is ott vagy. Amikor megtaláltam a blogod egy órán át olvastam és gyönyörködtem :) ♥♥♥ Ha hazaérek rakok fel képet a blogomba!

DoRcY írta...

Én is szeretnék jelentkezniii... És én muffinos fülbevalót szeretnék! Valami rózsaszínű krémeset, ha lehet eperrel a tetején :P

kitettem a képet is ;)

katicamanó írta...

Szia Kinga!

Gratulálok a blogod születésnapjához! Nagyon tetszik, amit csinálsz és a tőled kapott katicafüliket is nagyon szeretem :)
Ha esetleg nyernék, akkor - tudom, hogy nem szerepel még a blogodon - egy katica kitűzőnek (akár gyurmából, akár filcből) örülnék a legjobban. A blogomban kitettem a játékod.
További sok sikert és kitartást a munkádhoz!

azeszti írta...

hú, hát jelentkezek én is persze, bár csak szimpla esélyekkel - így blog híján (lassan nem ártana valamibe nekem is belekezdenem:) )
az évfordulóhoz gratulálok és még remélem sok-sok ilyenben lesz részed! és ha már választani kell én egy zöldalmás vagy óriásmuffinos nyakláncot szeretnék (ha esetleg nyerek, addig eldöntöm, ígérem)

Rita írta...

Boldog blogszületésnapot! :)
Én is szeretnék jelentkezni a játékra :)) Leginkább egy óriás nyalókás láncnak örülnék, az nálam most nagyon telitalálat!
Kiteszem a blogba is :)

Kovács Judit írta...

boldog születesnapot, gratulalok! az en blogom is nemreg lett egy eves. lassan erdemes lesz elgondolkodni a papir alapu megjelentetesen :)
sok-sok kreativ ötletet, sikeres alkotast es csillionyi rendszeres olvasot/rajongot kivanok neked!!! :)
ha nyernék, barmelyik amorf szörnyecske lattan siman mámor-bukfencet vetnék :)
üdv!!!

Unknown írta...

Hehe, úgy látom én vagyok az első hímnemű egyén... :)
Én olyan szőlős dugót szeretnék! :D
Pá!

Barbi írta...

Gratulálok! Én nagyon szeretem az apróságaidat! Annyira színes, életvidám mind, mint amilyen Te is vagy! Nekem a gigamaffinos láncod tetszett! Egy olyannak nagyon örülnék, mint maffin és édesség imádó! :DDD
És még sok ilyen termékeny évet kívánok! :)

boGár krea írta...

Még sok, boldog blogévet kívánok! És sok színes, általad készített tarkaságot! Jelenlegi kedvenceim épp a szülinapos válogatás-képen látható gombok. Ezeknek (vagy hasonlóknak) nagyon örülnék!

Anna írta...

Szia! én kértem segítséget Tőled iwiwen, nagyon aranyos vagy hogy segítettél :) Gratulálok a blogszülinaphoz :) mikor a gyurmával ismerkedtem akkor nekem a te blogodat adta ki a google :) azóta rendszeresen olvasom. Én egy Paul Frankes filc kitűzőt szeretnék, persze ha nyernék. Még az iwiwen klubban láttam a Paul Frank-es fülit :) További sikeres alkotást !!!

Bejus írta...

Nagy fejlődésen mentél keresztül, hát igen azért az 1 év nagy idő. Beletanul az ember. Büszke vagyok Rád, mert már én is már lassan 1 éve ismerlek, pontosabban májusban lesz 1 éve. :)
Kiteszlek a blogomra, de azért írok ide is.Egy kokárdás filces kitűzőt szeretnék Tőled, ha esetleg nyernék a játékodon! :)

Puszi
Bejus

Ette írta...

Kincíííííííí!
Gratulálok, nagyon.Még nem tudom mit kérek, majd jkitalálom, ha én nyerek;)

tücsi írta...

Szija Kinga!
Gratulálok a blogod egyéves évfordulójához!
Pár fülbevalóval gazdagabb lettem Neked köszönhetően az elmúlt egy év során:)
Ha én nyernék, a békás fülbevalót,vagy a nagy nyalókás nyakláncot választanám!
Rakom is ki a képet a blogba!

:*

N.Zsuzsi írta...

Boldog blogszülinapot!
Nekem dekorgombjaim vannak tőled, és én továbbra is ezekkel lennék boldog, ha nyernék :)

nórika írta...

még mindig tolsztojosat szeretnék.;) ide is ideírtam, nesze.:)))))

Teca írta...

Gratulálok! :)

Bárminek örülnék, ami fiatalos és színes! :)

' katus. írta...

Szia !!
Nagyon tetszenek az ékszereid! Gratulálok, holnapra boldog szülinapot ! :) Nem rég találtam rá az oldaladra.. A két képet kiraktam. :D és nagyon ügyes vagy.. látszik a különbség az akkor és most képen. :)
Már gondolkoztam hogy rendelek egy ékszert.. vagy valamit. :D De sosem tudom eldönteni melyik legyen az. :D
Még nem tudom mit szeretnék.. de ha én nyerek, akkor majd eldöntöm. :) Bár nem nagyon szoktam nyerni, de majd meglátjuk. :)
Mégegyszer gratulálok! :)
szió.

eszti írta...

szia,
boldog blogszülinapot! nagyon szimpatikus vagy az alapján, amit itt láttam/látok rólad, és jó nézni az ékszereidet meg a fotóidat.
egy kérdés (már ha eljutsz idáig a sok komment olvasáaában) - milyen fajta gyurmával dolgozol? :)
(egyébként, ha nyernék, akkor kis figurás dekorgomboknak örülnék a legjobban...)

eszti írta...

ja, és ki is teszem a blogomban nemsokára a hirdetésed, hogy növeljem az esélyeimet a gombocskákért:)))

vivien-zsofia írta...

Szia. Boldog blogszülinapot. Hűű jó sokan írtak már. TEhát boldogat és még több látogatót kívánok. Jah és én egy dinnyés gyűrűnek örülnék, amilyert csináltál fülibe. A képeket is kiteszem természetesen :)

Cimbilimbi írta...

Kedves Kinga! Boldog blog-szülinapot! Én főleg a gyurma ékszereidért vagyok oda. Kedvenceim a nyakláncok: zöldalma, lepkék,madarak. Ha nyerek, bármelyiket örömmel viselném. Blogom nincs még, de szimpla eséllyel is örülök, hogy játszhatok, és köszönöm, hogy meghirdetted!
Üdvözlettel: Cimbilimbi

Guminyuszkó Blogja írta...

Szia!
Nagyon Boldog Blogszülinapot!
Szeretnék én is jelentkezni a játékra! Ha én nyernék egy fülhallgató tartót szeretnék, olyan szép és vidám!
Köszi Petra

Mazsola01 írta...

Én is BOLDOG SZÜLINAPOT kívánok!
Néha bekukkantó, időm nem sok kommentet író, ha esetleg nyernék majd kitalálom, mi tetszene! :)
(Zárt blogba is ér, ha kiteszem, vagy ellenőrzésül küldjek meghívót?)

Coranella írta...

Boldog blogszülinapot!
Jujjjjj dejó :D bárcsak nyernék :D még sose nyertem ilyen játékon :D Ha nyernék icipici bedugós muffin fülit szeretnék... epreset ha lehet :D olyan kis cuki! de minden ékszered nagyon szép ám :)

Jutus írta...

Boldog születésnapot kívánok!!!Nagyon rég szeretnék már tőled gombokat,annyira szépek,ötletesek és nagyon fáj már a fogam rá,talán most nekem kedvez a szerencse,úgy hogy duplán próbálkozom!!!:DDD
http://kisjutus.blogspot.com/2010/03/cseresznyes-szulinap.html

Anita írta...

Én is Boldog Szülinapot kívánok!! Igaz, nem vagyok túl régi olvasó, csak pár hónapja nézem a blogod, de az egyik legjobb. Minden, amit csinálsz olyan egyedi, és szép*_*
Ha én nyernék.. hát nem is tudom mit választanék.. Talán egy csokis muffint, eperrel vagy színeset.. :)

Kis Virág írta...

Még sok boldog blogévet kívánok!, ha nyernék, akkor egy kulcstartót szeretnék bármelyik anyagból. Így mindig magamnál tartanám!

Lente Julcsi írta...

Gratulálok!
Ha Én nyerek,Fiacskámnak kérnék valamit,mert Neki is holnap lesz a szülinapja.
Köszi a lehetőséget :o)

knojemi írta...

"... az ég harmatja szívedet újítsa,
áldások árja blogod elborítsa..." :)
Még én sem tudom pontosan, mit szeretnék, ha nyerek. De majd megbeszéljük... :) Meg én végül is már nyertem farsangon egy muffinos fülit a tombolán. ha most is nyernék, az "bunda" lenne? :P

hildiko írta...

Gratulálok a blogodhoz!
Szépségeket készítesz. ha én nyernék valami jó kis fülbevalót szeretnék tőled vagy kitűzőt.

Üdv: Ildikó

hildiko74@gmail.com

toritextil írta...

én is jöttem játszani, bár most még képtelen vagyok választani (bőségzavar és időhiány), na de ha nyerek :))
nagyon jó ötlet volt ez az "akkor és most"!!! és persze boldog blogszülinapot :)

inecsg írta...

Én is szeretnék részt venni a játékban!
Még sok újabb blogszülinapot!
Valami szép filc kitűzőt/medált szeretnék, vagy gyurma medált. Rád bízom, mind tetszik!

Erzsébet írta...

Jelentkeznék én is.
Gyönyörűek az ékszereid, de az én jelenlegi kedvencem a február 21.-ei bejegyzésedben bemutatott, az első- pirosas "kagylós" fülbevaló.
És még sok blogszülinapot!!!

Mandy írta...

Gratulálok! Boldog blogszülinapot! Ha én nyernék egy muffinos karkötőt kérnék, vagy egy cicás nyakláncot drótfarkincával. A képeket hamarosan kiteszem a blogomba.

Abile írta...

Gratulálok a blogod szülinapjához! Mivel itt tanulsz, ahol én élek az ajándékot nagyon könnyen át tudnám venni, ha nekem kedvezne a szerencse. Hogy még nagyob esélyem legyen, máris kirakom a képeidet a blogomba! :o)

Abile írta...

Óhh, elfelejtettem... a figurás gomboknak örülnék legjobban, mert a varráshoz ragyogóan fel tudnám használni őket.

horimarika írta...

Gratulálok!!!!
Nekem mindenképp muffin tetszene...
Hamarosan kiteszem a blogba is.

Unknown írta...

szijóó! ( :

csak ámulok és bámulok.. annyira tetszenek ezek a gyurmás csodaságok. ( : a barátnőmmel mi is tervezzük, hogy készítűnk ilyen ékszereket. ő általa találtam rá az oldaladra, és mostmár rendszeres olvasód vagyok. ( :
ha véletlenűl én lennék a kiválasztott .. akkor annak a fél, zöld alűms nyaklűncnak örűlnék.. de végül is minden tetszik..( :

gratulálok. ( :

szijóó.

Cirelin írta...

Szia! Nagyon szépek, amiket alkotsz, most nézegettem meg a blogod, mert eddig még nem akadtam rá. De szerencsére mostmár igen! :) Én is jelentkeznék a játékra, és egy muffinos fülbevalónak örülnék. A blogomba is mindjárt megy a játékról a kép, és link.
További sok sikert!

Babra írta...

Gratulálok! Télleg feltűnő a különbség az akkor és most képek között, nagyon sokat feljődtél! Én ha nyernék egy cseresznyés fülit vagy medált szeretnék:)

Szilvia írta...

Gratulálok!
Tényleg sokat fejlődtél az egy év alatt!!! :)
Én is szeretnék indulni a játékban már ki is raktam a képeidet a blogomra!
Ha én nyernék egy puzzle-s fülbevalót szeretnék. :)

rékanna írta...

kinga! most nézd meg a blogom :)

fxtina írta...

Szia Cseresznyéslány! Most járok először a blogodon, Abilenél bukkantam rád. Nagyon szépek és ötletesek a munkáid. Én is szeretek mindenféle technikát kipróbálni, de még a süthető gyurmáig nem jutottam el, pedig az is szerepel a listámon (csak mifelénk nem lehet ilyesmit beszerezni, illetve nagyon nehezen). Kedvenceim a muffinok, a bakelitlemez, de ha véletlenül én nyernék, akkor egy fekete kis telefont szeretnék, ha lehet, akkor mobilfityegőként. Szeretem a régi dolgokat az újak mellett, új környezetben látni. Csak így tovább, semmiféle negatív kritika ne zökkentsen ki az alkotásból, hiszen láthatod, hogy egy év alatt milyen sok látogatód lett. Gratulálok!
ui: Épp most ajánlottam az oldaladat egy barátomnak, aki épp abban a pillanatban kérdezett tőlem a süthető gyurmáról, amikor az oldaladra léptem :)

Schnappy írta...

Hello! Komolyan mondom hihetetlen, hogy mikre vagy képes gyurmából! Elismerésem! Elég volt választani, hogy mit is szeretnék tőled, de végül sikerült nagy nehezen: http://cseresznyeslany.blogspot.com/2009/11/karacsonyi-gombok.html innen a Bátor a gyáva kutyuskát szeretném! Annyira édes! :)

Henkó írta...

Szia!
Boldog szülinapot!!!Nagyon szépeket "gyúrmázol"!:)))
Én egy muffinos karkötőt nagyon szívesen nézegetnék a kezemen!
Kiteszem a képeket a blogomra is!

Dodie írta...

Nagyon gratulálok neked! Csudaszép dolgokat csinálsz, akár gyurmáról akár filcről legyen szó :) Én ha innen kell választani akkor nyalókás (olyan kerek nyalókás) fülbevalót választanék, ha mégis ne adj isten lehetne egyéni kérést (az ötletet később te is hasznosíthatnád ;) ) akkor azt pedig elmondom ha esetleg én nyerek :) (ha mégsem, és érdekel az ötletem, akkor persze így is elmondom :D)
Képek mennek blogomra :)

E.M.A.K. írta...

:) Nagyon Boldog Születésnapot!
Bárhogy is alakuljon, nekem tuti lesz még tőled valamim!!! ;) De köszönjük a lehetőséget a játékra: én egy kitűzőt szeretnék, olyan Kingásat! ;)

Kitettem a bloggba is!!!

BCili írta...

Hm, de jó ezt olvasni, hogy már 1 éves a blogod. Még költözésed előtt találtam rád, és tartottam veled ide is. Rengeteg szépséget csináltál, sokat feljődtél a gyurmában és most a filc is. Hát mostmár nincs is szükséged cseresznyés kulcstartó vásárlásra, mert magad is meg tudod varrni. De ettől nekem mindig is te leszel az első vásárlóm! Boldog Boldszülinapot! Mit is kérhetnék, gombot szeretnék, cseresznyéset meg mindenfélét!

StyleSplash! írta...

Szia!
Boldg szülinapot a blognak!!!! kb. fél éve bukkantam rád,és azóta mindennap megnézem,van-e friss...Egyből eldöntöttem,hogy te vagy a szakma ásza,és minden fabrikálmányodba (nagyon keveset kivéve:P )beleszeretek...Ha én nyernék,akkor egy olxan óriás lollipopos nyakláncot kérnék...több táblát is kiteszek...

Ági írta...

szia, boldog blogszülinapot :) nagyon tetszenek a munkáid, ötletesek, egyediek. nekem a muffinos karkötő a kedvencem :) megyek is és kiteszlek a blogomra :)

szaboreni írta...

Szia! Gratula az elmúlt egy évhez!! Nekem van már tőled cserebere útján pár ékszerem, és szeretném még bővíteni a készletet :) A bőség zavara miatt még nem tudom mit kérnék, ha nyernék...szinte bármi jöhetne tőled!

rozandi írta...

Szia! először is boldog blogszülinapot kívánok! Nagyon tetszenek a munkáid. ami engem igazán megfogott, azok a gombok. Azokat szeretnék, ha véletlenül nyernék.

PrettyChicks írta...

Szia!
Még szerencse, hogy épp most készítettem blogot. xD
Azonnal teszem is ki a képeket. Ha nyernék akkor gombocskáknak örülnék leginkább.(=
Boldog születésnapot a blogodnak és további sok sikert!(=
Petrus

Névtelen írta...

Szia, Kinga! Gratulálok, boldog blogszülinapot! :D Még sokszor ugyanennyit! :) És ha már választani is lehet...egy olyan pillangós fülire voksolnék! Üdv. Lilla

Zitu írta...

Szia Kinga!Boldog Blog születésnapot!!!!:-)Mivel van már Tőled egy muffinos kollekcióm,ha nyernék akkor fagyis(bedugós)fülbevalót szeretnék!
További sok sikert!!!:-)

Mazsola01 írta...

kitettem a blogban :))

kinga írta...

Jaj annyian írtatok, hogy el sem hiszem!! :)
Reméltem, hogy most kicsit többen jelentkeztek, mint legutóbb, de hogy alig egy nap elteltével több, mint 50en... :O ezt álmomban sem gondoltam volna :)

köszönöm!!

Annak is nagyon örülök és meglepett, hogy jópáran olyanok is írtatok, akikről nem gondoltam volna. Mert mondjuk nem minden konszolidált felnőtt nő akar őrültségeket a fülébe lógatni :))
Viszont szuper, hogy sikere van a gomboknak is!

Eszti: Fimo-t használok, de nézz be a gyurmás blogba, aminek a linkjét az előző bejegyzésben és az oldalsávban is megtalálod!;)

Gyurminyuszi: ha te nyersz, szívesen készítek neked is fülhallgató tartót, de csak valami másmilyet, mert ilyen csak nekem lesz :)))

Mazsola: köszönöm, már látom is :)

Noémi: nem hiszem, hogy bunda lenne :)

εїз Dominika εїз írta...

Szia!
Boldog Blogszülinapot!
Nagyon kreatívak és mosolyra derítőek a munkáid :)az én kedvencem a nyalókás kitűző.
További szép napot és jó munkát a további alkotásaidhoz! :)

fxtina írta...

Látom, mindenki jelzi, hogy kitette a képet a blogjára. Én is szólok, hogy le ne maradjak :D

agicaa írta...

Én is kiraktalak a blogomba! agicaa

Kedy írta...

Szia! Nagyon szép dolgokat hozol létre, rendkívül kreatív vagy, gratulálok a munkáidhoz! Ha esetleg nyernék, örülnék egy muffinos karkötőnek! Üdv!

Névtelen írta...

Kedves Cseresznyéslány!
Gratulálok a gyönyörű munkáidhoz.Erőt, kitartást és nagyon sok jó ötletet kívánok neked. Kiraktam a lina35.honlapepito.hu blogomra egy pár képed.Igaz én még nagyon gyerek cipőben járok a blogozás terén. Ha nyernék akkor egy maffinos fülbevalónak nagyon örülnék.Előre is köszönöm.Üdvözlettel Lina.

saly írta...

grat az egy évhez. :)
nekem egy makkás kitűző tetszene nagyon. :)
és ment két kép freeblogra. :) (a muffinok is fenomenálisak. :) )

Nitu írta...

SZióó!
Ugyan a blogomba még nem tudlak kitenni, minthogy még nincs olyanom, de nagyon tetszenek az alkotásaid :) Legnagyobb (szó szerint is) a sellős medál, de örülnék egy muffinos karkötőnek is. :)
További sok remek ötletet kívánok Neked! :)
Üdv:
Nitu

Unknown írta...

szia :) szeretnék jelentkezni, olyan sárga hangjegye fülhallgatótartóra vágyom :)
P

Karina írta...

Én is szeretnék játszani és mindjárt a blogomon is kihirdetem a játékodat. Nagyon tetszenek a vidám fülbevalók, pl. cseresznyés, de a gombokat is imádom, ha nyernék talán el tudnám dönteni melyiket kérjem :)
Gratulálok az évfordulóhoz!! Látványos a fejlődésed!

[csé:jé] írta...

Gratulálok az évfordulóhoz és az alkotásaidhoz is! És a gyurmablog is nagyon jó ötlet, jó, hogy végre magyarul is vannak infók!
Ha én nyernék muffinos láncot vagy fülbevalót szeretnék a legjobban!
Kiteszem a felhívásod a blogomba is, kukkants be majd hozzám!

Réka írta...

Gratulálok! :-)

Én is jelentkezem a játékra, mindjárt kiteszem a blogomba is a képeket. :-)

Ha nyernék, akkor báránykás láncnak örülnék a legjobban. :-)

Alma írta...

Szia, nézz be hozzám kérlek, van ott neked valami :)
Üdv, Alma

Juli írta...

Szia!
Gratulálok a blogodhoz, és a szülinapjához is!
Én is jelentkezek a játékra, ha nyernék, legjobban egy Audrey Tautou-s fülbevalónak örülnék.
A blogomban is kint lesznek a képek, már csak idő kérdése:)

Hokina4 írta...

Szia!
Nagyon szép, színes dolgokat készítesz! Csak így tovább!
Nekem a gyurmagombok tetszenek a legjobban.
Szép napot!

Névtelen írta...

Szia!

Ha én nyernék, a cseresznyés rózsaszín muffin nyakláncot választanám. A blogom pedig:
http://alomgyaros.blogspot.com/

ac írta...

ha én nyernék, a legjobban a sokmuffinos karkötőnek örülnék. de mivel tervezem, hogy nyáron újra megpróbálom kilyuggatni a fülem, igazából szinte bármelyik belevaló jól jönne :)

Cecily írta...

szió!
én is csatlakozom az előttem szólókhoz a gratulációban.:)
én olyan gyönyörű óriás-nyalókás-feketeláncos-nyakláncnak örülnék nagyon-nagyon.=)

Betti írta...

Szia Cseresznyéslány!
Boldog blog-szülinapot kívánok! :) Nagyon tetszenek a munkáid, gyönyörű az összes!
Ha én lennék az a szerencsés, aki megnyeri a játékot, akkor egy pár dinnyés fülbevalónak örülnék a legjobban.
Még egyszer gratula ;)

Lente Julcsi írta...

Azta mennyien vagyunk!!! :o)

Juccus írta...

Gratulálok!
Már 2 hete nézem az alkotásaidat és csak ámulok-bámulok :)
Ha én nyernék. De mivel ismerem magam és elég kicsi esélye van. Na mind1. Ha én nyernék akkor egy olyan nagy nyalóká nyakláncnak örülnék.

Makay Anikó írta...

Szia és gratulálok!
Én csak most akadtam a blogodra.
El sem tudod képzelni, hogy mennyire szükségem volna egy ilyesfajta szuper éhesegérre, amit itt böngésztem az imént! Na és, hogy mennyire örülnék neki! Éhes egér és filcpárti vagyok!
Szeretettel üdvözöllek!

Timi írta...

Szintén először járok a blogodon és nagyon megfogott! Annyira jó dolgokat készítesz!!! kimeríthetetlen a kreativitásod! Gratulálok mindenhez, és csak így tovább!
én scrapbook-kal foglalatoskodom, bárminek örülök, esetleg pillangó, szivárványszínű virág, filcmadárka, gombok. (Apropó gombok, ezzel egy scrap-es csajszi Hana is foglalkozik, ha jól tudom talán ő is a meskán....)

Timi írta...

beillesztettem!

http://tittyscrap.blogspot.com/2010/03/jatek-cseresznyeslany-nal.html

tormacsillus írta...

Gratulálok az 1 évhez:) szuper dolgokat készítesz:) Ha esetleg én nyernék, akkor egy nyalókás nyakláncot választanék:)))

Szimonetta írta...

Szia!
Gratulálok! Elég régóta nézegetem a blogodat, hihetetlen, hogy máris eltelt egy év... :D

Ha Én nyerek, akkor az itt látható bedugós katica fülit szeretném megnyerni:

http://cseresznyeslany.blogspot.com/2009/10/uj-ekszerek.html

Boldog szülinapot és további sok sikert! :-)

U.i.: Nekem nem tűnt fel, hogy annyira kivehetetlenek lennének az első képeid, de nem vagyok egy fotóművész... :D

Tittina írta...

Szia!
Ma találtam ár a blogodra és nagyon örülök Neki/Neked! Csodaszép dolgokat készítesz...
Gratula az 1 évhez.
Nevezek én is:
http://tittinapocska.blogspot.com/2010/03/cseresznyeslany.html

ha esetleg én nyernék, akkor a Noéminek készült zebrás fülbevaló mását szeretném megkapni. Gyönyörűűű!

SZJA írta...

SZia Kigaaa!!
Mekkora mázli, hoy pont most néztem be hozzád.
/Nekem egy citromkarikás füli a vágyam.../
Nics blogom, de azt el kell mondanom, hogy aki meglátja a fülemben a muffinokat, nem bírja ki, hogy ne nyilvánítsa tetszését!

judit.6 írta...

Isten éltesse a blogodat. :) Jártam már itt első nap, azóta szépen megsokszorozódott a játszani és nyerni vágyók száma. :)
Nagyon nagy a különbség az "akkor és most" képen. Igazán ügyes vagy.
Ha engem húznál ki, akkor egy pici muffinos karkötőt szeretnék. (s gyorsan kérnék hozzá egy láncot meg egy karkötőt is. :) teljes legyen a szett. :)
blogom: www.judit006.blogspot.com Azonnal kiraklak. :)
(ne kelljen keresgélned)

hAnd-i írta...

Hu, Kinga... csodás dolgokat alkotsz... ma járok itt először, de csak ámulok bámulok, hogy mennyi minden van benned és mennyi mindent osztassz meg ebből velünk... indulnék én is... és ha nyernék bevállalós lennék... bármit, inkább gyurmából... mert csodásak... és igen, kiteszem a képet a blogomra, ha az dupla esély... :D...
www.kosaandi.blogspot.com

Évi írta...

Szia Kinga!
Elképesztő, hogy már eltelt egy év :) nagyon szeretem a munkáidat, mostanában a kedvencem a borosüveg-dugó meg a kitűzők, nagyon szépek. Jó utat Szófiába!
puszi,
H.Évi

Noyka írta...

Szijja! Én is szeretnék jelentkezni a játékodra! Nagyon tetszenek amiket csinálsz, amikor valami sütis vagy nyalókás dolgot teszel fel valahogy mindig megéhezem:D Ezzel azt is elárultam, hogy mit szeretnék, ha esetleg engem sorsolnál ki karkötő v medál formájában! További jó gyurmázást kívánok és még sok-sok ilyen "finomságot" csinálj!

Fércművek írta...

Ki ne maradjak. :))
Én egy muffint szeretnék, ha én lennék a nyertes. :)))

Balogh-Molnár Ibolya írta...

Annyira gyönyörű minden munkád, csak ámulok és bámulok!!! :O
Én is cak most találtam rád a scrapbookos barátaimon keresztül.
De ezentúl jövök gyakrabban is gyönyörködni!!!
Ha én nyernék, valamilyen cicás dolgot szeretnék, nyakláncot v. karkötőt, mindegy.
Blogom: http://teebolya.blogspot.com/

Unknown írta...

Boldog szülinapot!
És ezennel én is nevezek a játékra!
:)

Unknown írta...

...ja, hogy mi kérnék, ha kisorsolnál: egy mosolygós alma fülit!:) Ő most a kedvencem, meg a PULI!!!

cicafül írta...

szia, gratulálok!

én is neveznék, ha kisorsolnál, egy muffinos gyűrűt szeretnék :) vagy muffinos bedugós fülit.

puszi, és így tovább

lora

(a narancsosok most nagyon nagyon tetszenek :) és milyen vicces, hogy a kommenthez a captcha kódom "lorasais" :D

Zizou írta...

Kedves Kinga!

Rendszeresen olvaslak, mióta rendeltem Tőled a citrom és szőlő fülit, (csíkos tolltartót, pohárjelölőket:)). <-- nagyon jól szuperálnak :D Mindig izgatottan várom, mi újat töltesz fel, mi hír felőled. Nem nagyon szoktam nyerni, na meg blogom sincs, ahova kitehetném a fotókat, ezért eddig vacilláltam, de próba cseresznye, nem igaz? Ha mégis olyan szerencsés kezed lenne, hogy engem húznál ki, nagyon megörvendeztetnél egy "szerelmetes madárkák nyaklánccal!

További örömteli alkotást kívánok!

lapappilon írta...

szia!
csodás , aranyos ékszereket készítesz.....gratula!
boldog blog szülinapot!
szeretnék veled játszani!

http://lapappilon.blogspot.com/2010/03/cseresznyeslany-jateka.html

lapappilon@gmail.com

üdv
Éva

nyárlány írta...

Szia!

Nagyon tetszenek a munkáid,kivétel nélkül mindegyik, s valóban sokat fejlődtél, úgyhogy csak így tovább :):)
ha én nyernék, egy muffinos karkötőnek örülnék a legjobban:)

szép estét:)

EzVicc írta...

Boldog szülinapot!
Nem is tudom, hogy kerülte el a figyelmemet az oldalad. Gyönyörűeket alkotsz! Próbálkoztam én is a gyurmával, de a hőre száradóval. Sajnos nem sok sikerrel. Na majd most, az oldalad hatására a dolgok végére járok. Nem szoktam feladni a dolgokat. Lesz még szép sajátkészítésű gomb az albumjaimban :)
Gondolom sejted, ha én nyerek gombot szeretnék inspirációnak.
http://ezvicc.blogspot.com/2010/03/cseresznyeslany-blog-candy.html

Judit írta...

Szia!

Nem tudom, elkéstem-e, de azért...
Nemrégiben találtam rá a blogodra, tetszenek a munkáid (:
Engem legjobban a rózsaszín-bézs-piros fülbevaló fogott meg /a lekerekített formájú háromszög/

http://www.freeweb.hu/g-judit/index.php

Minden jót!

Judit

azzaph írta...

Szia Kinga!

Gratulálok a bloghoz. Láthatod mennyien szeretjük alkotásaidat, már közel 100-an játszunk:) Nekem a Lujzi cicás kitűző és egy epres muffinos bedugós füli tetszik nagyon:)szóval ezek valamelyikére pályáznék..

sok-sok szabadidőt kívánok és ihletet:)

Zsófi

Kata írta...

Gratulálok, nagyon szép dolgokat csinálsz, én is nagyon gyakran olvasom a blogodat...
Ha esetleg nyernék... :) akkor egy ilyen narancsos mobildísznek örülnék...

Boldog blogszülinapot...
és kitettem a képet

Névtelen írta...

noshát Boldog szülinapot :) én csak egy ilyen kis néma olvasó vagyok, nem szoktam bejegyzéseket hagyni, de most megragadom az alkalmat :) én is nagyon szeretem az alkkotásaidat, a muffinok a legjobban ( azt hiszem egy muffinos karkötőre pályáznék) blogom még nincs, csak az elhatározás hozzá :)
Szép estét és további jó alkotást
Lilla:)

KojalBebi írta...

Vidamak, jokedvuek, meg sok ilyet a nepnek:) suss, alkoss, gyarapits:)

Egy nema rajongo, aki gombokra vagyik:)

Judit