2009. június 21., vasárnap

béka




a pici brenyák szintén megrendelésre készültek. ha azt vesszük, ez volt az első komolyabb rendelés. és ez már kihívás is volt. sokat gondolkoztam, hogy milyen legyen... inkább "komoly", tehát élethű, vagy inkább vicces. aztán arra jutottam, hogyha már valaki arra vetemedik, hogy békát akasszon a fülébe (egyébként én is ilyen gyerekes vagyok...), akkor valószínűleg bevállalja a vicceset! na tehát csináltam egy bamba breki párt, akik nekem nagyon tetszenek, és ahogy észrevettem, másoknak is... köztük annak is, akinek készült. remélem itt sem sülök be velük :-)


és meg kell állapítanom, hogy nekem ezek az állatkák a specialitásaim. a sütik pl. bármennyire is jók, inkább csak népszerűek, de kevésbé egyediek, ötletesek, stb. kb minden második lány muffint szeretne, mert az most ilyen indie/emo szimbólum vagy micsoda... persze én is szeretem mint figurát meg mint sütit is (különösen a meggyes muffinom....) de abból sokkal több jön szembe az utcán, mint mondjuk a brekimből. (pláne, mert hogy csak egy van belőle :))

Nincsenek megjegyzések: