2009. június 22., hétfő

ciróka-maróka

végre újra gyurmáztam!
igaz nem sok időm jutott rá, ezért csak néhány dolgot üsszeütöttem gyorsan. "sajnos" ezeket muszáj volt, mert rendelésre készültek. najó, kettő nem, de az vett a legkevesebb időt igénybe :-)
már régóta tervbe volt véve egy maci, ami egy szívecske mögé rejtőzik. nálam egyébként úgy megy ez az egész, hogy van egy listám, ahova mindig felírom, hogy mit szeretnék meggyúrni. már egy egész hosszú sor ötletem van, jó lenne egy kis plusz idő is rájuk... na de majd egyszer, szépen sorjában! de ahogy járok az utcán, vagy boltokban, esetleg kreatív blogokat nézegetek a neten, mindig eszembe jut egy-egy újabb darab.

szerencsére cemi barátosném megkért, hogy csináljak egy macit egy ismerősének ballagási ajándék gyanánt. ez kapóra jött, legalább egyből gazdára is talál a kismackóm (:


bevallom, imádom :-) olyan kis bugyután félősen leselkedik a szív mögött. van egy kis "gondos bocsok" beütés is, no de semmi baj :-)



aztán itt egy almaszelet azoknak, akik nem szeretnek beleharapni:



mézeskalács szív szerelmeseknek és/vagy édesszájúaknak:






...és a dinnye hadsereg:




na és van még sok-sok mutatnivalóm!
például picit reklámozok itt egy leányzót, akitől vettem egy gyönyörű ruhát! Zoe Phobic néven futtatja a cuccait, ruhákat és ékszereket. Már több mindent vásároltam tőle, ez a legújabb:





zoe-t megtaláljátok myspace-en és meskán is:

MYSPACE
MESKA

más: szombaton sütöttem muffint. anyának nem ízlett, nekem viszont nagyon. valóban tömény kicsit, meg furcsa is lett az állaga, de legalább jó csokis. azért a leglelkesebb rajongóm mégiscsak a kutyusom volt, aki úgy döntött - a pofátlan! - hogy elemel egy sort a tálcáról. ezek után nem mondhatom, hogy a kutyának se kellett :-)




végül: a héten volt a PEN (Pécsi Egyetemi Napok).minden nap volt valami rajzverseny, tegnap rókát kellett rajzolnunk. hát mi is megpróbáltuk, ez lett belőle:



Nincsenek megjegyzések: