2009. június 22., hétfő

drótozás

kricsár ancsa tutoriálja alapján végre elkészítettem a karkötőt!! azért csak most, mert ma érkezett meg a drót, amit rendeltem :] ahhoz képest, hogy még sosem csináltam ilyesmit, egész jól sikerült. kúpos fogóm még mindig nincs, ezért az ívek elég tökéletlenek lettek sajnos. a gyöngyöknél is vannak bakik, de összességében egész jól mutat :) már csak a színével van kivetnivalóm, ugyanis élőben nem tetszik ez a szín. de ez legalább nem az én hibám :]











a mai csomagban megérkezett a mágnes szalag is, ígyhát mostmár hűtőmágnest is lehet kérni! :]






és ma meglepetés is ért, ugyanis a sok más egyébbel együtt süthető gyurmát is rendeltem (pirosat, mert fogyóban volt/van) és nahát! fimo gyurmát kaptam!! bevallom, azt hittem valami morzsolódós nem túl jó minőségű gyurma érkezik, mert nagyon olcsó volt!! szóval ezentúl innen rendelek. a postaköltség a postai díjszabásnak megfelelő, egyetlen feltétel, hogy el kell érni az 1000Ft-ot a vásárlás összegének. de ez nem lesz gond :)

Nincsenek megjegyzések: