2009. június 30., kedd

Klastrom

Örömmel tudatom, hogy megérkeztem :]
Klastrompusztán jártam, Kesztölc mellett. Az idő nagyon változékony volt. Egyik pillanatban még égetett a nap, a másikban meg már koromfekete felhőkből ömlött az eső...
Hamarosan írok erről is bővebben, de előbb az elkészült ékszerek.

Ezt a flamingót Bejusnak készítettem megrendelésre:

229


Ezeket pedig a Meskás kívánságdobozban lévő emberek kérésére készítettem:
230

231

A termékenység-figurák egy anyagondozóban dolgozó hölgy megrendelésére készültek. Bevallom, ezeknek külön örültem...

ő pedig egy sörényes hangyász volna...:

232

Visszatérve Klastromra:
Szuper volt! Tényleg... Sok régen látott ember, meg sok új ismeretség. És a jól megszokott hangulat. Sátrazás a dombtetőn, napsütésben fetrengés a domboldalon, és elázás még a pavilonok alatt is. Ennél több nem is kell :] Ja de, a dorc kakisütije :] és a "kapusznik", ami egy helyi káposztás süti-féle. na meg a kesztölciek ésésésésés... a 30y :]
a koncert a faházban felejthetetlen!


ja igen, és képzeljétek! múltkor a robotos nyakláncot kesztölcre küldtem egy lánynak. és koncert előtt elmentem wc-re, majd amikor kijöttem, megláttam..... hát, kicsi a világ :] de nagyon jó érzés, amikor az emberrel váratlanul szembejön az alkotása. szegényre valószínűleg a szívbajt hoztam, mikor felkiáltottam, hogy "jééé, ezt én csináltam!!" de hát nagyon megörültem, na.. :$

És van, amit kötelező meghallgatni: 6milliárd. de tényleg!

Na és akkor most jöjjenek a sütik! Ezeket vittem klasira:
levendulás süti:

SDC13027

sós:

SDC13021

ezt pedig tegnap sütöttem, meggyes-mandulás clafoutis, niki blogjáról:
SDC13177

Nagyon köszönöm, hogy ennyien jelentkeztetek a játékra, nyugodtan írjatok még van rá 1,5 napotok :]
Nézzétek meg az előző bejegyzést, ha esetleg nem tudjátok, miről van szó...
Csütörtökön pedig sorsolás!

3 megjegyzés:

Bejus írta...

Fuu bizti nagyon finomak lettek. Úgy ennék belőlük! :) Imádom a sütiket. Legyen édes avagy sós. :) Olyan szép lett a kis flamingóm!:))) Most már majd tényleg küldök ám képeket, amin rajtam lesznek az alkotásaid, csak még nem voltam fotózható állapotban. Ma is vért vettek..

Puszik
Bejus

Névtelen írta...

Édesek és ötletesek ezek az ékszerek:)

sesame írta...

Szia! Lehetek olyan "pofátlan", hogy elkérem tőled a levendulás süti receptet? :) Imádom a levendulát, de enni még nem ettem, és mindenképp ki szeretném próbálni! :)
Előre is köszönöm a választ!
Szandi