2009. június 22., hétfő

még mindig kötés

nem bírok leállni. ma is rengeteget kötöttem. na meg aztán találtam a fonalas kosaram mélyén régebben elkészített szütyőket is, gyorsan befejeztem illetve felgomboztam őket. csináltam ma egy adag gyurmagombot is, de sajnos nem mindegyikkel vagyok elégedett. pontosabban rengeteget válogattam, hogy melyik szütyire milyen gomb kerüljön. de most teljesen elégedett vagyok az eredménnyel!


a kedvencem, nyári színösszeállításban (sárga-halványlila-szürke) édes kis virágos gombbal:








a másik, amiről valami finom édesség jut eszembe. őt nagyon-nagyon szeretem. és szerintem találó lett a gomb is! halványlila-sárga-rózsaszín. ez is igazán nyárias! mivel 3 szállal kötöttem, elég masszív, erős, van tartása.








ez a szütyő sok mindenre használható: zsbekendőtartónak, vagy bármi másnak. mérete miatt nagyobb holmikat is bele tudsz tenni, a képen például fonalakkal pakoltam meg. valójában patenttal záródik, de feldobtam egy (dísz)gombbal. kicsit lágyabb, mint az előző.







ez pedig egy... mérete alapján cigitartó. legalábbis ekkorát csináltam mindig, cigitartó gyanánt. persze bármire használható. ő is patentos darab, jó kis rikító gombbal :)





ez pedig a soksok gomb :)



Nincsenek megjegyzések: