2009. június 21., vasárnap

neeeww

remélem látszik, hogy folyamatosan bővül a kínálat... :-)


Ma is gyúrtam egy újabb adagot, és kisütöttem, véglegesítettem a tegnapiakat! szóval most már van kokárda, ami nem gyűrődik (remélem nem is törik), holnap már ezt fogom kitűzni a kabátomra! a bogyi fülbevalóról pedig csináltam képet fülben lógva. ilyen fajtát 800huf-ért csinálok, bármilyen színből! lehet egyszínű is, vagy mindhárom bogyó más színű, de mindegyik homogén. ezt a barna-okkert úgy csináltam, hogy van két kisebb homogén bogyó és van egy nagyobb, kevert színű. lehet az összes bogyó kevert, lehet kisebb-nagyobb, sokszínű, egyszínű, lakkozott, akármilyen! ha ilyen bogyósat szeretnél, írj! na meg persze a többire is írhatsz :-) ma elkészítettem egy újabbat is. tegnap jött az ötlet! ő egy rózsaszín elefánt :-) meglepetésbe készült, úgyhogy remélem nem lesi meg az illetékes ;-) mivel fiú, ezért neki kulcstartót csináltam. és tudom, kicsit paradox, hogy pont egy rózsaszín elefánt, és aki tudja kiről van szó, talán még jót is nevet, de pont ez benne a lényeg! és végre megvalósítottam egy korábbi ötletem. vagyis hogy 30y-os kitűzők/ábrák mintájára csináljak ékszert! most két medált dobtam össze. aki ismeri, annak ezek mondanak valamit, aki meg nem, annak kár is magyarázni :-) ezeket nyakláncként és fülbevalóként lehet kérni. (kitűzőként is, de minek amikor koncerten 300ft-ért megveheted...) a szentimentálés (azaz a kislány-kisfiú) 1000huf, a szívecskés pedig 800. szerencsére ezek olyanok, hogyha nem ismered/szereted a zenekart, akkor is jól néznek ki, szóval így is nyugodtan kérheted őket!


manfaikinga[kukac]gmail[pont]com


na, eleget írtam róluk, jöjjenek a képek:










Nincsenek megjegyzések: