2009. június 22., hétfő

virágom

megérkeztek az ékszerkellékeim, és köztük néhány gyöngy is, amiket még rendeltem. például ezek, amikből fülbevalót csináltam. a virágos az enyém marad, mert nagyon megszerettem :]






mutatok egy nagyon szép vászon táskát, amit a gyurmákkal együtt rendeltem. szeretném valahogy megfesteni, kihímezni, vagy gyönggyel kivarrni. még nem döntöttem, mi legyen a sorsa, a mintáról egyelőre meg végképp nincs ötletem, de nem szeretném elkapkodni. ráér, van táskám bőven, viszont ha egyszer nekiállok, akkor legyen nagyon pöpec! ötleteket szívesen fogadok!




anyukám egyszer kapott az egyik kolleganőjétől két festett textil darabot, amiket lehet, hogy most felhasználok. úgy gondoltam, hogy valami szép színes textilből (sárga vagy narancssárga, esetleg tengerkék) keretet varrok neki, így eltakarom majd a leszegetlen széleit, és a keretre gyöngyöket varrok majd. de az is lehet, hogy ezt inkább egy kisebb vászonszatyron valósítom meg.




most nemrég nova és theia blogjában is szó volt a másolásról és ötletlopásról. egyébként nézzétek meg őket, nagyon szép dolgokat csinálnak, mindketten megihlettek engem is! olyannyira, hogy theia fehérneműs ötlete alapján készítettem el régebben az én bikinis nyakláncom, amit picit továbbgondoltam.

nova bejegyzését ITT, theiáét pedig ITT találjátok!

theia írt egy hölgyeményről, aki meskán árulja az ékszereit, amik egyedisége megkérdőjelezhető. nem mondom, hogy én találtam fel a spanyol viaszt, bizonyára bárki kitalálhatja, hogy csinál egy kismadarat, vagy egy kismalacot, vagy akármit, de például a félbevágott gyümölcs fülbevalókkal még sehol nem találkoztam korábban. persze lehet, hogy csak nem kerestem eléggé :)a lényeg, hogy feltettem a dinnyét, kiwit, felezett almát, és pár napra rá ő is. igaz, picit máshogy, de alapvetően nincs különbség. a malac is rettentő hasonló, sőt még a lapos fagyi is, amit én hullámcsatnak csináltam meg.

én nem ítélkeznék, döntsétek el, hogy szerintetek másolás, vagy nem. és olvassátok hozzá theia blogját!!

íme:

http://www.meska.hu/img/product/normal/m/i/michigan_product_358_090426210748_1.jpg

http://www.meska.hu/img/product/normal/m/i/michigan_product_358_090510232212_1.jpg

http://www.meska.hu/img/product/normal/m/i/michigan_product_358_090512212754_1.jpg

http://www.meska.hu/img/product/normal/m/i/michigan_product_358_090510210647_1.jpg


http://www.meska.hu/img/product/normal/m/i/michigan_product_358_090504220403_1.jpg


na de hogy ne csak rosszat írjak, elmesélem, hogy ma felfedeztem egy újabb blogot, fantasztikus ékszerekkel. Kattints a képre!




ja igen, és vettem kricsár ancsától egy újabb gyönyörűséges fülbevalót! a lila az enyém:


mindenképp érdemes elnézni ancsa blogjába, már csak azért is, mert lehet jelenkezni egy JÁTÉKra, ahol egynagyon szép karkötőjét lehet megnyerni, valamit feltett egy TUTORIALT, ami nagyon szemléletes és jól követhető, már csak drótot kéne hozzá szerenem, mindenképp ki szeretném próbálni. a barátom megígérte, hogy ad nekem drótot, mert hogy van neki.na majd kiderül, mi lesz belőle.


egy másik nagy kedvencem meskáról: ringu
http://ringu.meska.hu







F E E D B A C K

kaptam visszajelzéseket, sokat, pozitívat, kedveset, hízelgőt!
kezdeném beával, aki meskán nagy "rajogóm", szinte minden termékem a kedvencei között szerepel, és nemrég vett tőlem egy szellem és dinnye fülit, meg egy puzzle nyakláncot!


bea ezt írta rólam:
"Kinga egy kedves,gyors,megbízható, csupaszív lélek! Kezei aranyat érnek! :)"


"Nagyon aranyos kis füli, ráadásul még világít is a sötétben! :) Nagyon szép, kidolgozott munka! Köszönöm szépen!! :)"

"Ez a nyaki egy álom! :) Szívből ajánlom Kinga boltját mindenkinek, aki szereti az egyedi,bohókás kiegészítőket!!! :)"


egy másik lány, mesi aki dinnye és kiwi fülbevalót rendelt tőlem, ezt írta e-mailben:


"Megjöttek a fülik és nagyon tetszenek, tök szépek, a fénykép nem is
adja vissza igazán,h így hordva milyen jól néznek ki :) úgyhogy köszi
szépen! ja és képzeld láttam Pesten is egy csajon egy cseresznyés
fülit, amit tuti Te csináltál, úgyhogy híres lettél rendesen :)"


egyébként most ennek kapcsán jutott eszembe, hogy bárki, aki rendelt/kapott tőlem bármilyen ékszert, fotózza le, és küldje el nekem! szívesen felteszem ide is (persze ha nem szeretnétek akkor nem) de nagyon kíváncsi lennék, hogyan mutat a fületekben/nyakatokban :]


például niki, akinek isssteni finom sütijei vannak, fel is tette a blogjába a muffinos fülit!





és így végezetül ajánlanék egy kis hangulatomhoz illő zenét, és két képet deviantartról, a kedvenceim közül:


http://www.youtube.com/watch?v=R7ufv4f0krc





Nincsenek megjegyzések: