2009. június 22., hétfő

zsugorka ékszerek

tovább kísérleteztem a zsugorkafóliával...

olajkrétával és filccel is dolgoztam. meg ceruzával. nikinek meg üzenem, hogy az én fóliámnak mindkét oldala fényes, és a leírásban is szerepel, hogy csiszolópapírral picit meg kell csiszolni, hogy rajzolni lehessen rá. de majd lehet, hogy megnézem az eszterláncban milyet árulnak.

ezt a népi motívumosat orsi fogja kapni, mert olyan orsis :-)







azt hiszem már említettem, hogy rendeltem fimo gyurmát... meg ezzel együtt vászon szatyrokat, kötényt, stb. úgyhogy hamarosan a festésbe is belefogok. bár azt hiszem erre leginkább majd csak nyáron jut időm... meg ha találok valahol olcsó barkácsfilcet, akkor jöhetnek a vatelinnel kitömött állatkák :
amúgy a gyurmázás terén is rengeteg új ötletem van, de egyelőre sajnos a megrendelésekkel is hadilábon állok...

Nincsenek megjegyzések: