2009. július 11., szombat

Pohárjelölők és búcsú

Elkészült az egyik eddigi legklasszabb kreálmányom. Mégpedig öcsém segítségével.
Ez nem más, mint egy pohárjelölő!
Az állvány öcsémnek, a figurák nekem köszönhetők. Tökéletes zsúrokra, vagy akár kisgyerekes családoknak - csak úgy :)
Amikor kicsik voltunk, Szekcsőn nálunk is volt egy hasonló, csak fa figurák voltak rajta. Hát innen jött az ötlet, és sikerült is megvalósítanunk :) Most első körben állatos készült, de szeretnék még gyümölcsöset, stb. Van pár ötletem! Erre a rúdra 5db állatka fért, de ez szerintem módosítható, minden csak az öcsémen és a figurák méretén múlik :)
Nem mellesleg itt meg is említeném, hogy az én nagyranőtt kisöcsém fotózik, méghozzá nagyon jól.
Bence honlapját, fotóit ITT nézhetitek meg!
Na ennyit a reklámról, jöjjenek a képek!

257

258

pohárra akasztgatva:

259

baglyocska, cirmos-cica, mackó, pingvin és sünbalázs:

260


Nagyon boldog vagyok, hogy ezt kitaláltuk :)

És igen tudom, már sokszor megfogadtam, hogy nem írok semmi feleslegeset, és nem ékszerrel kapcsolatosat, de nem bírom megállni. (Noha részben ezért twitterezek...)


Az egyik amit mutatni szeretnék egy kép, ami múltkor Dunaszekcsőn készült. Én és a szivárvány:

SDC13267


Ezt meg csak azért, mert odáig vagyok a képért és a Balázsomért:

SDC13321


Őt meg a múltkori állatkerti körúton kaptam lencsevégre. Szerintem nagyon cuki, ahogy heverészik :) Dagi oroszlán:

SDC13389


Végül pedig szeretném megmutatni (sajnos csak vizuálisan) életem első főztjét, a tárkonyos pulykaragu levest, Ancsika blogjáról. Isteni lett!!! De hozzáteszem, csirkével még jobb ;)

SDC13479

SDC13487


Ezzel szeretnék búcsúzni, ugyanis vasárnap Görögországba utazok, szóval legalább 10 napig kénytelenek vagytok ezzel beérni... No nem kell annyira irigyelni, táncolni megyünk, nem nyaralni. Azért remélem jut elég időnk kikapcsolódni is :)
Addig nyugodtan írjatok e-mailt (manfaikinga[@]gmail[.]com), ha hazaértem válaszolok rájuk ;)
Mindenkinek további szép nyarat!

3 megjegyzés:

Bejus írta...

Ez a kis-nagy oroszlánkirály nagyon cuki :D
Hmm nyami.. biztosan nagyon fini lehetett a leves! :)

Érezzétek nagyon jól magatokat Görögbe!! :)

Puszi:
Bejus

jucii írta...

Nagyon jó ötlet ez a pohárjelölő! Ügyik vagytok tesóddal :)

Jó utat és jó táncolást ;)

jucii

Zsófi írta...

Juuuj, ez a leves a kedvencem! Nyamiiiiiiii! És a pohárjelölő is állati:P Gyümiben lesz a legklasszabb! Jó nyaralást:)