2009. augusztus 12., szerda

Mackópajtás nyaklánca

Most egy egészen új dolgot próbáltam ki. Nem kételkedtem benne, hogy menni fog - legalábbis ennyit még feltételeztem magamról :) A végeredménnyel elégedett vagyok. Tetszik az összhatás! Szerintem jók ezek a színek így együtt. A nyaklánc hossza is kényelmes. Fa bogyók, üveg gyöngyök, roppantott gyöngy, rafia masni, és nyitható szív medál (amit Meskán is sokan kerestek).




Fülbevalót is készítettem hozzá, némi vajszínű kásagyönggyel kiegészítve. Szerintem külön-külön és együtt is jól mutatnak. Holnap fel is teszem őket Meskára, aki gondolja, lecsaphat rá ;)



Végül pedig Mackópajtás, aki a füledbe költözhet brummogni!

2 megjegyzés:

Bejus írta...

Ohh ez a nyaklánc valami csodaszép!!:)))) Milyen hosszú?
Tegnap éjjel bevásároltam tollakból és gyöngyeim is vannak. Majd ha megérkeznek írok és küldök képeket és cserélhetnénk valamire. :)

kinga írta...

:)köszi!
kiterítve maga a lánc 79cm hosszú.
hú, milyen tollakat rendelétél? :)