2009. augusztus 28., péntek

Újra itthon...

Vége a nyaralásnak :( Balcsin voltunk Balázzsal. Sokat bicikliztünk, strandoltunk, kirándultunk, ettünk... És én sokat olvastam is, ma fejeztem be:


Egy kicsit még nehezen térek magamhoz...
Rengeteg e-mailt kaptam, majd igyekszem rájuk válaszolni szépen sorban. Fel kell töltenem a képeket, stb. Gyurmáznom is kéne. Vagyis már illene :) Anyától kaptam egy hatalmas zsák színes gyapjút, szóval mielőtt elkezdődne a suli, nekiállok nemezelni is :) Remélem nem fogok idegrohamot kapni... Ha mégis, akkor maradnak az apró nemez bogyók :D Kéne rendelnem drótot is, mert mostanában nagyon szívesen tekergetek.

Jelentkeztem egy fotópályázatra, amiről eddig elfelejtettem írni:
itt, itt!
Az eredményt még nem tudom.

Amíg nem voltam itthon, sok blogos díjat is kaptam. Beától, Évitől, Enától....... Remélem nem fogtok megharagudni, de én most nagyon lusta vagyok kitenni őket ide :$ Meg annyira nem is tartom sokra ezt a "továbbküldős" dolgot. Sokkal fontosabb, hogy milyen "blogbarátságok" köttetnek itt :) És persze köszönöm a figyelmességet, meg a kedvességet! :)

Ja és a névtelenül kommentelőnek pedig üzenem, hogy általában 1-2 nap, de minden a postán múlik :)

Ez a 99. bejegyzésem. Igaz, nem annyira ér, mert úgy 60-at még a freelogon írtam, de ugye azokat átköltöztettem ide is, szóval ha azt vesszük, itt is a következő lesz a 100. :))) Hogy ezt közel fél év alatt elértem annak tudom be, hogy sokat jár a szám. Na nem mindig ááám :)
Szóval a 100. bejegyzés alkalmából igyekszem kitalálni valami nagyon klasszat. Mondjuk teszek fel pár képet a nyaralásról, gyurmázok, nemezelek (?ezt nem merem megígérni), és valami jóó kis játékot is kiötlök. Nagyon töröm majd a fejem! Remélhetőleg holnap már jelentkezek is vele, most csak életjelet akartam adni. Azért remélem van, akinek hiányzotam...... :)))

Ja és megint egy játék. Úgy látszik mindenkinek mostanában van a 100. :)

3 megjegyzés:

Bejus írta...

Szijjja Kinga!! :)

Már kezdtelek nagyon hiányolni,de gondoltam,hogy rengeteg mail-t kaptál nem akartam vele terhelni még jobban a postaládádat! :)
Egy levél a Meskás eladáról tőlem van! :-p Írj mail-t és egyeztetünk nyaki ügyben! :)

Puszik:**
Bejus

Bejus írta...

egy "s" pedig lemaradt az eladáSnál :D

Kalex © írta...

Köszönöm hogy Nálam játszol! Regisztráltalak! :o) Kalex