2009. szeptember 8., kedd

Póni

Csak gyorsan mutatom, mi készült ma... Mást is gyúrtam, de az nem újdonság már. Ez viszont egy megrendelésre készült. Nem az én világom, ezért nem is gondoltam, hogy sikerült. Menet közben majdnem kiakadtam, ugyanis picit torz lett, de aztán meg egész bájosra kerekedett. Végül mindig megszeretem az összes figurát, ami készítek. Még azt is, ami az elején, vagy közben egyáltalán nem kedves nekem. Néha érdemes bevállalni, kockáztatni, kipróbálni milyen olyasmit készíteni, ami tőlünk távol áll. Így rájöhetünk, hogy más dolgok is lehetnek érdekesek, és könnyen átértékelünk dolgokat, megértjük mások gondolatait. Én most megértettem, mi az, amit ez a lány szerethet ebben a figurában. Alapvetően most is giccsesnek tartom, szóval még nem borult el az agyam, de már látom benne a bájt.

Szóval ő volna:

1 megjegyzés:

bubble írta...

Szerintem tök cuki lett :)