2009. szeptember 1., kedd

Újdonságok és polyvore


Ez a nyalókás kitűző készült tegnap. Remélem elég tartós lesz ::) Mindenesetre nekem tetszik. Remélem a nyalókamán olvasóimnak is fog :))


Ez pedig egy egészen új stílusú nyaklánc. Érdemes kinagyítani a képeket, úgy jobban látszanak a gyöngyök. Tegnap este ezzel vacakoltam.




Ez meg csak egy egyszerű kis hűtőmágnes :)



Korábban feltettem 3 polyvore-os összeállításomat, amivel Kricsár Ancsa játékára neveztem be.
Lejárt a határidő, és elindult a szavazás. Kérlek, ha tetszik neked valamelyik összeállításom, akkor SZAVAZZ :) (Nekem a baglyos, vagyis a 3. számú a kedvencem)
Nem csak nekem segítesz, hiszen a szavazók között Ancsa egy gyűrűt sorsol ki :)

Egyébként készítettem két új Polyvore-összeállítást a saját ékszereimmel.
Az egyik, Az időutazó felesége hangulatban. Elég romantikusra sikerült szerintem :)

Ez pedig a szöges ellentéte, sportos, vidám, fiatalos.


Nekem most nagyon tetszenek, különösen a második. Pontosabban most ez illik a hangulatomhoz. :)

Nincsenek megjegyzések: