2009. október 19., hétfő

Nemzeti ünnep és karácsony

Tegnap megnéztem a statisztikám, és sajnos visszaesett az oldalam látogatottsága:( Emiatt picit bepánikoltam... Ugyan itt van az őszi szünet, de eddig nem sokat pihentem. Fellépéseken voltam, sütöttem, rendetraktam (még folyamatban), és bár gyurmáztam, de leginkább a megrendelésekkel siettem, mert van jónéhány elmaradásom...
Najó, azért újak is készültek :) Nem sok, de azért alakul...

A kokárda nem új, de legalább aktuális:


Már Meskára is felkerült! Ha valaki még október 23. előtt szeretne ilyet, időben szóljon!

És meglepő módon én is belekezdtem a karácsonyi kiegészítők gyártásába:


karácsonyfa hűtőmágnes:


stílszerűen egy fülbevaló:


és az elmaradhatatlan mikulás, kitűző formájában:



Ezek is hamarosan fent lesznek Meskán!

Ez pedig egy új megrendelés. Szerintem (remélem) egyértelmű:


Ezek pedig az apróságok, amiket Jandótól kaptam:) Dinnyés igazolványtok és egy meglepetés sünis kulcstartó :)



És végül: a katicás fülim Kinga fülében:

Nincsenek megjegyzések: