2009. november 2., hétfő

Elmaradások

...igen tudom, rengeteg mindennel el vagyok maradva... Megrendelések, kreatív ötletek. Csoda, hogy addig eljutottam, hogy megírjam a karácsonyi ajándék-listát. Most már nem csak az a baj, hogy nincs ötletem, hanem hogy túl sok az ötlet, de nem tudom, mit válasszak.
De szerencsére még van majdnem 2 hónapom ezen gondolkodni :)

Csak azért írok, hogy lássátok: nem vesztem el.
De sok a dolgom. Vagy amikor éppen nem, akkor igyekszem ezt élvezni. De a hétvégét még regenerálódásra is rövidnek érzem, pláne hogy kibontakozzon a kreativitásom, és daráljam a megrendeléseket.
Fáradt vagyok:(

Ja és észrevettétek, hogy új fejlécet állítottam be? :) Remélem tetszik...
Meskán is picit beújítottam:
http://www.meska.hu/Shop/index/704
Ide most amúgy is érdemes benézni, már csak az akciók miatt is!

Aki pedig nem érdeklődik a néptánc iránt, az innentől ne is olvassa tovább...

Mutatok néhány táncos képet az elmúlt fellépéseinkről.
Múlt vasárnap Magyarlukafán a Vendel-napi búcsún:


Készül a hajam:)


Hátul megy a susmus:) Amúgy 'Öregverbunk':




Az a libbenő szoknya vagyok één:


És újra villantok:D:D
(Ez már a III. Pécsi Nemzetközi Tánctalálkozó)




5 megjegyzés:

Ili írta...

Gyönyörű vagy!!!!
Imádom a népi táncosokat és táncokat!!!
És irigy is vagyok egyben mert nekem ez nem adatott meg.
Sok sikert az egész tánc csoportnak.

cemi írta...

szépséges Kingaa:) (Tessék aludni éjfélkor!! :P)

Jandó írta...

Nagyon klassz ez a népitánc. Mindig annyira tetszettek ezek a táncok és a táncosok. Nagyon jól áll ez a ruha és frizura. Egyszer szívesen megnéznélek táncolni élőben is. Hogy te milyen sokoldalú vagy. :)

renkovic írta...

egyszer elmegyek mán megnézni hogy táncolsz...

LARION írta...

Jóól áll ez a táncos formátum Kiskegyednek!