2010. január 4., hétfő

elgondolkodtam...

...hogy vajon mennyire jó vagy rossz, hogy nincs egy egységes technika, amivel foglalkoznék.
Őszintén kíváncsi lennék a véleményetekre!
Persze valamilyen szinten az jó, hogy sokféle dolgot készítek, mert így több embert célzok meg. De ennek következtében nincs egységes arculata a boltomnak. Vagy ez nem baj? Vagy van, csak én nem látom? Kicsit azt is érzem, hogy jó-jó, hogy mindenben belekóstolok, de úgy igazán semmihez sem értek. Félve teszem félre a süthetőgyurmát és nyúlok a filcekhez, mert az más "szakterülete". Vagy felejtsem el a dilijeimet, és folytassam a kísérletezgetést? :)

Egyébként ma nagytakarítottam, és nagyszerűen rendeztem a dolgaim. Most mindennek meg van a helye. Kíváncsi vagyok, meddig bírom megtartani a rendet :) Majd azért mutatok képet, hogy hogyan is néz ki a "sarkom".

Amiben még fejlődni szeretnék, az a csomagolás és a "terjesztés". Erre most jobban ráfekszem. Már vannak ötleteim, de még tanakodom rajta. Persze ötleteket szívesen várok :)

Ezek meg még karácsony előtt készültek, csak elfelejtettem őket megmutatni... Két barátnőm kapta. A perecessel már biztos találkoztatok Meskán Fannalka boltjában - bár nem mondanám, hogy az ötlet tőle van...
Az epres pedig egy kitűző.


13 megjegyzés:

BCili írta...

Szia Kinga!
Semmi gond nincs azzal, hogy több féle technikát használsz, az arcultod nem attól lesz egységes, hogy azonos az alapanyag. Szóval csak bártan varrj, varrj és gyurmázz minnél többet és majd meglátod, hogy szépen fejlődik egységessé minden forma a kezed alól és h melyik tetszik nekd jobban. Hehe rendrakás, kb kéthetente teszek rendet és egészen 3 napig tart :)

Névtelen írta...

Az a lényeg, hogy neked örömet okozzon, amiket készítesz, hogy kivitelezhesd, amit elképzelsz. Én sem aggódom, pedig pár hónap alatt mindenbe belekaptam kicsit. Meg azért nálad is a süthető gyurma a fő vonal, ha jól látom. :)
Nekem pont most, pár napja segített a barátom elkészíteni a hasonló 'nyomtatványokat'. A kedvencem a bubisborítékra való nyomtatott névjegymatrica.

Nóri

bubble írta...

Egyetértek Nórival, az a lényeg, hogy Te jól érezd magad abban, amit csinálsz. Én is sokmindenbe belekezdtem, mondjuk én kevésbé vagyok kitartó, mint Te :) és még mennyi minden olyan van, ami nagyon tetszik, és ki szeretném próbálni... :)))
Szerintem ne félj, alkoss nyugodtan abból az alapanyagból, amihez épp kedved van :)

Rita írta...

Ezen én is átrágtam már magam, de aztán arra jutottam, hogy úgysem tudom magamra erőszakolni, hogy csak egyfélével foglalkozzak :) Vagyunk még egy páran, akik sok mindenbe belekóstolnak :)

renée írta...

ohohoóóó és ma be is rakom a fülecskémbe ezeket a pereceket <3

Nova írta...

Szia Kinga!
Na, visszatértem mély hallgatásomból :D Meg a Meskára is.
Én is rengeteg technikát csináltam, aztán letisztult, hogy melyek lettek a fontosak, vagy, amiket kiemelten szerettem.
Azt csináld, amit szeretsz, aztán, ha a nyakadra nő, úgyis választanod kell ;)

Esthi írta...

Szia Kinga!

Nálam is sokféle technikával készült dolog kapható, mert mindig más tetszik meg, mást szeretnék kipróbálni. De eddig azt vettem észre, ez a vevőket nem zavarja. A lényeg, hogy jó és minőségi munka legyen. Próbálkozz csak, aztán majd kialakul az igazi kedvenc. :)

cemi írta...

Kinga, így is ezer közül felismerni, amit csinálsz :)
minden olyan Kingás lesz,nem csak a gyurmás ékszerek...

<3

kinga írta...

Köszönöm lányok, nagyon kedvesek vagytok!:))

Cili: nem túl biztató, amit a rend megőrzéséről írsz :D
Egyébként hogy tudok rendszeres olvasója lenni a blogodnak? Múltkor rádtaláltam, de nem sikerült csatlakoznom :(

Nóri: láttam azokat a névjegykártyákat, jól néznek ki:) én valami nagyon kingásat szeretnék, ami kiforrottabb, mint az eddigi próbálkozásaim. és amire nem kell időt szakítanom.

Barbi: <3

Nova, örülök, hogy újra itt vagy :) jó "látni" :)

Esthi: köszi! egyébként ott ficeg a táskámon a labello-tartód, karácsonyra kaptam:))

BCili írta...

pedig ugyan az a blogspot, csak szerintem néha hülyésekdik.
Gyere: http://cili-milim.blogspot.com/
Köszönöm, ha olvasol!

Hát a rend, az múlékony :) mert olyan pici helyre kell sok pici anyagot dezsúfolni, hogy elkerülhetetlen, az egyszerre több jön mint szeretném efektus

Fércművek írta...

Szerintem egy ideig kisérletezget az ember, aztán úgyis rájön, hogy mit szeretne igazán. Ezért is raktam rendet szisztematikusan. Végiggondoltam miket szeretnék készíteni, mindezekhez mire van szükségem és ezután már könnyű volt kiválogatni, hogy mire van valójában szükségem. Jó kisérletezgetést! :)

BCili írta...

Rájöttem mi lehetett a gond, nem találtál "csatlakozás" gombot? :) megoldottam, de látom Te is, mert nagyon gyors voltál :)

Lora írta...

szerintem nem baj, hogy kísérletezgetsz. próbáld ki magad minél többfélében, aztán tényleg rájössz majd, hogy mi az, ami ténylegesen hozzádillik. :)