2010. április 3., szombat

Levélkék

Tegnap este már pakoltam volna a gyurmákat a helyükre, amikor hirtelen eszembe jutott, hogy készítsek néhány kis egyszerű levél-gombot:



Szerintem kabáton, vagy táskán elszórva klasszul mutatnának :)
Aztán jött utána egy leveles bedugós füli is:

Készült még néhány gyümölcsös pite, most együtt fotóztam őket, mert jól mutatnak :)
És végre már a hab is kezd alakulni!




Éééés ami most nagyon tetszik nekem :) ez a rózsaszín - hátmondjuk- puncstorta, sok-sok apró cukordarabkával:



Nem újdonság ez a dinnye szelet, csak most újra kaptam rá megrendelést, és mivel elég rossz fotó volt róla, ezért újra megörökítettem:

...és bedugós változatban is készült. Szintén megrendelésre, illetve egyből egy újabb is, ami mindjárt megy Meskára:



És még egy újdonság: Aradi Móni létrehozott egy új blogot, ahol magyar kézművesek és iparművészek kapnak lehetőséget a bemutatkozásra. Nagyon klassz ötletnek tartom!
Tegnap kaptam is tőle egy e-mailt, amiben megkért, hogy én is írjak magamról és válaszoljak néhány kérdésre, illetve mutassam be valamelyik termékem.
(Ez az elmúlt 1-2 hétben a 4. ilyen lehetőség:))
Szóval hamarosan itt is találkozhattok velem (is) :)


(katt a képre!)


És egy kis napsütéses zene, ami meghatározta a mai napom:)


7 megjegyzés:

Rita írta...

A levélkék nagyon szépen sikerültek, annyira aranyosak! A pink torta meg.. tömör gyönyör :D Nagyon tetszik :)

tücsi írta...

a levélke nálam is nyerő!:) már keresem az új fülit by csersznyéslány:P,de még nem tudtam dönteni.

Elza írta...

szívmelengető ékszereid vannak:)

az meg,hogy arcade fire,hát hű. 2007-ben voltam,azóta is keresem,mikor mehetek újra.

kinga írta...

hát akkor neked nagyon jó :)
nekem sajnos csak egy arcade fire-ös pólóm van :(
2007-ben "csak" razorlight-ra jutottam el:)

Elza írta...

először is köszönöm az olvasást:)

óó,nekem is csak szerencsém volt,valaki lemondta,s pont bécsben voltam.

igazából az a gond,hogy magyarországon nem hogy nem szeretik,de nem is ismerik annyira,hogy meglegyen mondjuk eg MÜPA,mert nem csarnokba való...leginkább szabadtérre,de ez mindenhogy lehetetlen:)

kinga írta...

szerintem azért a MÜPA simán meglenne... :)

úúúú, ezt most találtam és olyan jóó:
http://www.youtube.com/watch?v=1-wEBmLht5g

<3

Elza írta...

hát igazán jó lenne,ha meglenne,de odahazából nem nézem ki ennyire...bár az a vicces,hogy a végén a jegyeket a diákoknak 300ft-ért adják...honfoglaláson voltam legutóbb,mert izland,ezrekért voltak a jegyek,így ki lehet kerülni,csak persze azért figyelni kell:)

igen,ezt én is nagyon szeretem,de már a papírtépkedősliftesneonbiblia marad a kedvencem...az a jó,hogy teljesen családias a dolog,vagy mint egy kis falu.