2010. április 27., kedd

Megint varrogattam...

Most megint saját használatra készült valami :) Szükségem volt egy olyan tolltartóra, ami tényleg pici helyet foglal el a táskámban, mert néha kiselejtezem, valahogy mégis több benne a cucc, mint a hely - gondolom ez ismerős, lányok! :) 2-3 tollnál sosem hordok többet magamnál általában ezt bevágom a táska aljába, de óra elején utálom onnan kivadászni.
Halvány lilát terveztem de rájöttem, hogy olyan gyapjúfilcem pont nincs... Sárgát nem akartam, mert az a fülhallgató-tartóm, ezt a zöldet meg különben is nagyon szeretem.
Az alma egy másik tervem kapcsán jött képbe, ami egyelőre csak az ötletelős füzetemben szerepel. Meg amúgy is, mostanában rám tört az alma-mánia :)





Készült egy öko-szatyor is (oké, ezt a szót nem szeretem, és az "öko" szó helytelen használatát sem, de ezt most inkább hagyjuk, hisz' mindenki ezt a kifejezést ismeri). A muffin olyan, mint amit a pólómra varrtam, emlékeztek? Legalábbis ugyanarra a sémára készült. Az alapja kicsit más színű, illetve a szalag sem ugyanolyan. Ezt egy csokibarna gyapjúfilcre applikáltam (most kicsit jobban sikerült), amit kevés vatelinnel tömtem. Akasztó fagomb, és már kész is. A szatyrot anyától kaptam, szóval azt nem én varrtam :)


Összehajtva:


Felvéve:


Csekkoljátok a Meska-boltom, mert hamarosan felkerül! :)

És ha még nem tettétek volna, gyertek csatlakozzatok facebook-on is! A lányok szerint hasznos és naprakész :)
Ráadásul most péntekig NYERNI is lehet... A részleteket ott találod :)


3 megjegyzés:

Elza írta...

hűűű,az a tolltartó nagyon derűs és helytakarékos,muszáj csak a minimumot belerakni...:)

a kockás ruhádért is mondanák egy imát,de ha szabad megjegyeznem,az a szemüveg kicsit elcsapja a az arcod,mert szép arcod van,az meg takar,szemöldököt is...:)

Zizou írta...

Szia Kinga!

Nagyon aranyos lett a tolltartó, nagyon szép színei vannak! Ha lilát készítettél volna, akkor mit varrsz rá? Szőlőt??? :))

Izabell írta...

Annyira kreatív vagy!
Nagyon tetszik amiket készítesz!

www.itsbellatime.blogspot.com