2010. július 2., péntek

Mama ajándékai

Kedden a nagyszüleimnél jártunk Dunaszekcsőn, mindenféle családi dolgokat ünnepeltünk (névnapok, meg ilyenek).
Szóval mostmár meg tudom mutogatni, mik készültek :)
Bocsi, ezeket muszáj volt a megrendelések elé venni, mert a nagymamám kapta ajándékba :)
Bár nem vagyok 100%-ig elégedett, de már tudom, hogy legközelebb mire kell odafigyelnem, ha ismét belefogok a levendula-párna készítésébe :) Egyébként 1-2 apró hibától eltekintve (ami a fotón nem látszik - hahh!) egészen jó lett. Jól megtömtem levendulával, szóval mehet a szekrénybe a ruhák közé :) Igazából nagyon tetszik ez a levendulás minta, a lenvászon és csipke. Külön-külön is, de így együtt különösen :)





És a mamám nagyon szereti ezeket az összehajtható szatyrokat, így egy ilyet is varrtam neki. Az eddigiek közül nekem ez a kedvencem. Szerintem ez a kék-napsárga jó párosítás. Főleg azzal a kis kék apróvirágos anyaggal, amit már egy ideje megvettem (szerelem első látásra), de még nem használtam semmire. Úgy érzem itt volt a helye :) A farktollakat pedig gyöngyökkel egyesével varrtam ki.



Imádom a színeit!




Ja és egy kis Dunaszekcső:

4 megjegyzés:

Dodie írta...

Nagyon szép lett és nagyon helyesek vagytok a képen :) Facebookhoz szokott szemem kereste is a like gombot :D

sesame írta...

A levendulás párna nekem nagyon tetszik! Erről jut eszembe már nagyon szeretném megsütni a sütid, aminek elküldted a receptjét, de még nem találtam ólom mentes levendulát..
Látom nem egyedül mentél, szóval pláne jól érezted magad :)

eszterda írta...

Szépek vagytok és ügyesek!!!!

Berni :) írta...

Nagyon ötletesek Kinga! A szatyor különösen tetszik! :)