2010. augusztus 24., kedd

Kockásfülű

Ismét egy kis meglepetés részese lehettem. Nem, most nem engem leptek meg, hanem Marianna szeretett volna egy általam készített fülbevalót ajándékozni az Ausztriában élő barátnőjének. Méghozzá egy kockásfülű nyulat :))
Kihívás volt, ráadásul tudtam, hogy Eszter korábban már elkészítette a mesefigurát, ezért előbb vele beszéltem. Nagyon kedves volt, és megengedte :) Szerintem az én kockásfülűm másmilyen lett - már amennyire máshogy lehet elkészíteni ugyanazt a figurát :))
Én elégedett vagyok, és szerencsére az ajándékozott is nagyon örült neki :)
Véééégre itt is megmutathatom:

8 megjegyzés:

Krisztina írta...

Nagggggyon jó! Gyerekkorom egyik kedvenc meséje volt!

Anna írta...

A kedvenc mesefigurám!!!!!!!!!!!!!!! :)

lapappilon írta...

nagyon tetszik!

Kovács Judit írta...

enyem, enyem :D köszi meg egyszer, nagyon tünderi lett :)

Susu írta...

Cuki!

kobema írta...

Nagyon tetszik!!! Cuki, jól elkaptad a karaktert, pont olyan kedves lett, mint a rajzolt!
(((Így is 100%-os, de a mesében kevésbé piros, inkább olyan ciklámenesek a kockák, meg az orra. Úgy 110%-os lenne. Vagy persze lehet, hogy csak az én monitoromon pirosas.)))

M írta...

Köszönjük, még egyszer!!! :)

. írta...

Imádnivaló:D