2010. augusztus 25., szerda

Pizza

Ki tudja, eddig miért nem készítettem pizzát...?! Talán mert kicsit elcsépeltnek éreztem. Bevallom, még most is :)
De megrendelést kaptam pizza-szelet elkészítésére az Orbit reklámból (őt pont nem látjátok a képen...) Természetesen ehhez egy egész pizzát meg kellett sütnöm, így történt hát, hogy Meskára is került belőle :)
Egyébként a héten háromszor ettem pizzát. Lehet, hogy nem véletlen :))Pedig, hogy őszinte legyek: nem is vagyok valami őrült nagy pizza-rajongó...



8 megjegyzés:

tücsi írta...

elég harapnivalóra sikerült!!!:)

juhaszeszter írta...

kicsit túl sárga pizzához. de istenien gyönyörűszép :)

Ági írta...

Uhhhh szerintem jo lett:) ügyes vagy:)

Cimbilimbi írta...

Nekem, bevallom, nem elcsépelt a pizza-téma, valszeg mert új vagyok sütigyurmában - főleg a te blogodon ismerkedem -, szóval egy újszülöttnek minden vicc új, nagyon-nagyon tetszik! A kis sonkaszeletek, félbevágott borsószem, sajtkukackák... megyek reggelizni :-))

Krisztina írta...

Nyami - de éhes lettem. A kicsit sárga véleményhez én is csatlakozom, majd felhúzom a kockásfülű nyúlcipőt és is elhúztam reggelizni.
De amúgy nagyon klassz lett!

kinga írta...

Élőben nem ennyire sárga, inkább barnásabb :) elég rosszak voltak tegnap a fények, csoda, hogy így le tudtam fotózni :/
ha lesz időm, megpróbálkozok újra, bár erre most kevés esélyt látok :)

Fanni írta...

persze hogy akkor sütsz pizzát amikor fogyózom :( nem ér....

DoRcY írta...

Szupi :) Én se csináltam még.. A tied nagyon jól sikerült!