2011. január 16., vasárnap

Egy csaló...

Lányok!
Van egy lány, aki rendelésre, vagy Isten tudja hogy, ruhákat/kiegészítőket/ékszereket árul Facebook-on:
PinkSugar Shop
Van egy "Egyedi ékszerek" mappája, amiben rengeteg Meskáról leszedett kép található!! Köztük tőlem legalább 6-7 kép, de van ott MályvacukorDóri, és még sokan mások...
Bejelöltem, megnéztem, tényleg...
Ami röhej, hogy azt a gyűrűt, amit én 1500-ért árulok, azt ő 1300-ért. Szóval vagy rendesen átvágja az embereket, vagy az ott látható ékszereket meghamisítja, és a mi sikerünkből próbál meggazdagodni. Elég undorító dolognak tartom...
Elvetett ötlet volt, hogy kommenteljek, de azért megpróbáltam. Mondanom sem kell, hogy egyből letiltott. Komolyan mondom, elképesztő...
Sok mindent sajnos nem lehet tenni, hiszen hivatalosan nincsenek levédetve a termékeim, és hát a képek jogtalan felhasználása nem tudom, mennyire számít. Meg bevallom, az ezzel járó egész macera nem érne annyit.
Viszont nem annyira hiányzik, hogy esetlegesen átveréssel, vagy egyszerűen rossz minőségű "hamisítvánnyal" keltsék a rossz hírnevem :(

Szóval kérlek tudjátok, hogy az általam készített ékszerek lelőhelyei KIZÁRÓLAG a Meska boltom, Budapesten a Karmazsin, illetve tőlem e-mailben lehet rendelni.

35 megjegyzés:

Erika írta...

Kinga drága! kár rápazarolnod a szuperjó energiáidat! tudom, h könnyű mondani, de ne foglalkozz az ilyenekkel! elveszi a kedved és az erődet...
És ahogy megnéztem... pultos:) hostess:)).. ugyanmár, nem is vetélytárs!!! és a képeket is leszedte, betojt...:))
Na, mars vissza a sütigyárba!:)

kinga írta...

Tényleg leszedte? :O Sajnos én már nem is tudom megnézni...
Igazából én csak azt nem szeretném, hogy mások emiatt csalódjanak bennem. Hiszen a nevem szerepel minden fotón...

Erika írta...

Ááá, szerintem aki ismer és szeret, nem fog odafigyelni egy ilyenre, észreveszi a csalást!:) bízz!:))

Lara írta...

Szerintem se foglalkoz vele.Hiaba utanoza le a termekeidet ugyse lesz olyan,mint a tied,mert azovebol ugy is hianyozni fog vmi,ami a tiedben bene van a szived es a lelked.

kinga írta...

Ez így igaz, csak az én nevemmel "fémjelezve" értékesíti :) Ami azért nem mindegy...

norono írta...

Hát én azért bejelöltem és fogok neki küldeni "szívhez szóló szép" üzenetet.

Lara írta...

Csak ezt nem ertem,hogy hogy tudja igy ertekesiteni ha rajta van a neved a kepein.Akkor mar latszik,hogy nem az o munkaja.

kinga írta...

Neki nem is kell az érdem, hogy az ő munkája...
Egy egész mappája van, "Egyedi ékszerek" névvel. Tele meskások alkotásaival.
Szerintem úgy tesz, mintha ezeket forgalmazná. Vagy nem is tudom... Mert vannak olyanok is, akikről tudom, hogy külföldről beszerezhető kellékeket használnak fel.
Ezt nem tudom, hogy oldja meg...
De még nyíltan oda is írta, hogy ezek magyar kézművesek ékszerei!
Még ha azt tenné, hogy tőlem megveszi, és drágábban eladja...de nem! mert 1-2 ékszert ahogy néztem, olcsóbban kínál.

Szilvia írta...

Kinga, nyugodj meg, nem lesz belőle semmi, egy idióta csajról lehet szó. :D Bejelöltem, kíváncsi vagyok rá :D
Annyit tudsz tenni, hogy ha ezt meg tenné, hogy tényleg a te ékszereiden akarna meggazdagodni, ugye ami nem igaz, mert hamisítvány lenne, hogy a Facebook-nak küldesz üzenetet, a te általad készített ékszereket "árusítja", mert te betudod bizonyítani, hogy a tiéd, mert mindegyiken rajta van a neved. ;)

Hogy találtál rá? :)

Puszi, Szilvia

kinga írta...

Már jelentettem :) De nekem már az is elég, ha sikerül észhez téríteni! :)
Egyébként e-mailben küldte nekem egy másik lány...

Szilvia írta...

Aham, jól van, akkor reméljük többet ilyen nem fordul elő vagy legalábbis nem ilyen formában :))

DoRcY írta...

Köszi hogy szóltál Kinga, én nem tudtam erről :((((( Nagyon remek, hogy megint ilyen ügybe "keveredek"... akaratomon kívül. Bejelöltem a csajt, de félek nem fog visszajelölni. A mappáját pedig eltávolította. Azért lehet fogok írni neki én is pár kedves sort...

Szofi írta...

Szia Kinga!

Szerintem a legjobb módszer tényleg az, ha jelented a FB adminisztrátorainak, mivel olyan fotókat töltött fel, melyek közlésére nincs engedélye. (az, hogy ez csalás is, egy dolog, de ez a tétel biztosan szerepel a FB felhasználási feltételei közt). Ha ez nem segít, megkérhetsz másokat is, hogy jelentsék, ha több helyről érkezik jelzés szvsz komolyabban foglalkozik vele a FB.
De ne aggódj, van annyi munkád benne, hogy nem fog tudni lejáratni. :)

Erika írta...

Na most ismerősnek jelöltem és bekukkantottam hozzá... gááááz... de meskásokat nem látok, szerintem leszedte:) vagy valamelyikőtök lát még?

Névtelen írta...

Már ne is haragudj, kedves Kiseri. De nem tudtam elmenni a hozzászólásod mellett. Pultos, hostess. Szerinted ez ennyire lealacsonyítja őt? Félelmetes, hogy még mindig vannak ilyen emberek, akik ez alapján ítélnek meg, vagy el valakit. Én szégyellném magam, ha ilyet írnék valakiről.

Kedves Cseresznyéslány! Ne haragudj a témától eltérő hozzászólásomért. És további sok sikert kívánok neked! Egyre többen ismerik, és szeretik a munkádat. Csak így tovább!:)
Üdv: Hajnal

Erika írta...

Sajnálom, Hajnal, ha ez ennyire kiakasztott... :)) én arra gondoltam, h nem egy kézműves-kategória, a képeit és az egész lényét elnézve:) nem az aktuális munkája alacsonyítja le, a kínálatát láttad? nem éppen egyedi...:)
A férjem is volt évekig éjjel-nappaliban eladó, gyakorlatilag pultosmunka, nem ezzel van a baj...
És nem érzem, hogy szégyellnem kéne magam, miért baj, ha ez a véleményem?:))

Elza írta...

ez most engem is zavart,nem csak Hajnalt.
mi a kézműveskategória? aki hivatásos? mert pl. Kinga is egyetemista,ráadásul bilógia szakon,ha jól emlékszem,ami valljuk be,szintén eléggé eltérő dolog
nem egy blogos,aki csodás,kézzel készített dolgokat árul,rendezik egy foglalkozással,amit űz is,pl. egyszer jártam egy srác blogján is,aki faragott,de ritkán voltak bejegyzések,mert kamionsofőr
édesapám is fúr,farag,barkácsol,el is adja,emellett mezőgazdaságban dolgozik
nem azt mondom,hogy szégyelld magad,de azért ezt így nem írtam volna le a helyedben

és részemről is bocsánat,hogy nem kimondottan a tárgyhoz szólok,már elmondták az előttem szólok

Erika írta...

Utoljára mondom el, ha nem értitek még mindig: nem a foglalkozásával van baj, nem azzal, ha valaki kenyeret keres a szerelem mellett (és egyáltalán nem vetek meg semmiféle kétkezi munkát), hanem ebben az esetben konkrétan a "PinkSugar Shop" név mögött rejlő kisasszonnyal. Megnéztétek a facebookon? láttátok a képeit, az eladó termékeit, az üzenőfalára írt szövegeit??? na ha ott kicsit megismertétek, akkor talán végre megértitek, miért mosolyogtam meg, hogy pultos... nem úgy néz ki, mintha ő nekiállna és cuki Kinga-féle ékszereket kezdene el készítgetni, nem? valahogy nem illene a póthajak és a műszempillák közé:))
Értitek már végre???? Nem fogom szégyellni magam, mert nem általánosítottam, sajnálom, ha mégis úgy érződött. További ejnyebejnyéket ne ide, szegény Kingához írogassatok, a cél elvégre az volt, hogy őt bíztassuk és támogassuk! Az e-mailem: radics.erika76@gmail.com
Szeretettel: Eri

Buba írta...

Hihetetlen Kinga.....de nem lepődöm meg, mi más
termékünkkel már átestünk egy kálvárián...nagyon durván megy a másolás....

eLlipszilon írta...

Ebből látszik, hogy mennyire jó vagy. =)

Névtelen írta...

szegény kinga...aki akkor,amikor csereberéről volt szó,nem átallott egy tök bénán kivitelezett dinnyefülest küldeni...a képen persze minden szép és jó volt,de már észrevettem,hogy mindig ugyanazt a képet tölti fel,na de mindegy...és még neki állt feljebb...ennyit erről
persze ezt a kommentet is nyugodtan törölheted,mint a többi névtelenest,nehogy sérüljön a kis világod,vagy nehogy másnak is leessen valami
aztán jöhetnek a védelmező kommentek is,szokás szerint
csak szegény barátod sajnálom,olyan,mint egy kiskutya,nem véletlenül vannak facebook-on csak kinga puszilgatja balázst képek
nevetséges
na minden jót

kinga írta...

Kedves Névtelen!

Bár nem emlékszem, kivel cseréltem dinnye fülbevalót, így sajnos nem tudlak beazonosítani... Viszont mindig olyan munkát adok ki a kezem közül, ami a tőlem telhető legjobb. Ugyan nem tudom, ez mikor volt, de tekintve, hogy már elég rég készítettem dinnyés fülit, nem mostanában lehetett. Azóta meg úgy látom (és szerencsére mások is), hogy elég sokat fejlődtem. Természetesen nem kötelező tőlem vásárolni, cserélni meg aztán pláne :)
Viszont ha csak így utólag, névtelenül vagy képes közölni (ráadásul ilyen stílusban), hogy szerinted egy "szar", amit valószínűleg jó szívvel készítettem neked AJÁNDÉKBA, akkor nem tudok mit mondani, csak azt, hogy jó nagy ostoba vagy, barátocskám :)
Egyáltalán nem mindig ugyanazt a képet töltöm föl! (Ha mégis, akkor azt minden esetben kiírom Meskán.)
Nem szoktam nagy különbséget felfedezni a fotóim és a való ékszer között, de ha mégis, azt feltüntetem. Viszont a hibákat (már amikor esetleg vannak), nem tüntetem el.

Miattam ne aggódj, nem fog sérülni a lelkivilágom :) A barátomért meg aztán végképp nem kell... kiskutyához még véletlenül sem hasonlítanám;) ahhoz meg aztán igen kevés (konkrétan SEMMI) közöd, hogy ki kit puszilgat a képeimen. Mellesleg sajnálom, ha te a pasid nem puszilgatod eleget, biztos szar neki :D:D

U.i.: most az e-mailjeim közt rákerestem, és azt találtam, hogy valakivel cseréltem egy dinnyés fülit. Lehet, hogy mással is, de ha nem, akkor....hm, elég mókás, mert ez körülbelül 1,5 éve történt, és szépen megköszönted a fülbevalót, s hozzátetted, hogy már a füledben virít. Ha annyira nem tetszett, akkor kár volt hízelegni.
Ha esetleg mégsem rólad van szó, Anna, akkor Annától ezúton is elnézést!

Szilvia írta...

Kinga! Ne foglalkozz vele, nem ér ennyit hidd el, mi szeretjük amit csinálsz és ugye gondolom ezzel nem vagyok egyedül. :D
Másrészt a magánéletedhez úgy gondolom senkinek semmi köze pláne egy Névtelennek, aki még az arcát és a nevét se képes felvállalni...

Hajrá Kinga :)

Névtelen írta...

nem Annáról van szó,de ez a hozzászólásod is nevetséges volt,mindegy

a barátom meg köszöni,jólvan,én nem tépetek le vele egy tulipános kertet,hogy aztán ötszáz képen pózerkedjek

LARION írta...

Pedig írtam ide én is, eltűnt az éterben. :(
Kinga csak annyit fűznék hozzá, hogy milyen kár, hogy mindig akad egy-egy ember, aki félreért, nem a lényeget látja, aki támad és sarat dobál, aki pocskondiázva elégül ki, aki másol és bele sem gondol milyen mocskossá teszi a belsőjét, és mennyi rossz ízű rezgést generál ki magából ezek után......
Mennyi mennyi rosszindulat és bántós hozzáállás..... és miért is ne védhetné meg az ember a magáét......
Ez a szégyen, hogy egy ilyen lebuktatós helyzetben nem néznek magukba, sőt...... és van mindehhez más ember is aki támogat..............
Szánalmas és szomorú..................
Én sem hagynám, még ha energiákat szív ki belőlem néhány napra...............tudatában vagyok nagyon is............, de ami kiveri a biztosítékot, az kiveri....
és ki így , ki úgy rendezi le az ilyesfajta helyzeteket.............
van, aki lenyeli, van aki bölcsen távol tartja magát, van aki szövetséget köt az "ellenséggel", van aki harcba száll ...........................

Kalauz Nélküli írta...

Kedves Névtelen, keressél már fel végre egy pszichológust, mert úgy viselkedsz mint egy 3 éves óvodás, aki éppen dackorszakol (az meg ugye elég mély regresszió lenne....)

Névtelen írta...

nem én viselkedek úgy,mint egy 3 éves óvódás,hanem néhány blogos,mint byme évi...hát annyira nyál és naív blogba se futottam bele,meg egyéb,itt kommentelő emberke,aki nem 16 éves már...no,de ezennel itt befejeztem,úgyis hiába mondanék nektek bármit,rózsaszín szemüveg rajtatok

kinga írta...

Áá, nem para!
Csak szeretjük a mondatvégi írásjeleket, meg a vessző utáni sorközöket! ;)

Gyurmania - Jewel's Paradise írta...

Atyaég, micsoda komédia megy itt. Az alap probléma ugye az volt, hogy lopják a kézművesek képeit, kanyarodjunk már erre vissza! Névtelenül írogatni - no comment!
Kinga - az alkotásaidat nem a névtelenek szeretik, maradjunk ennyiben :) Akinek nem tetszik, ne nézze, ne vegye, ennyi. Az irigység egyébként is zöldséget okoz, nem tudtátok?:)

Elza írta...

Kinga,írtad,hogy elnézést,de hiába kerested vissza a leveleid közt,azért szerintem maga a feltételezés is sértő,hogy Anna ilyen hangnemben kommentelne ide,vagy akárhova

azzal,hogy akinek nem tetszik,ne vegye,el van mondva minden,viszont elég nagy hülyeség azzal visszavágni,hogy pont meg szóköz,ez pontosan az emlegetett 3 éves szinten van
nem ezen múlik az ember mondandója,úgy vélem...én sem teszek szóközt vessző után,meg minden végére pontot,ettól nem leszek műveletlen,a világhálón meg köztudottan mindenki másképp kommunikál,mint írásban

Elza írta...

a képlopkodós leánynál pedig tán meg kéne nyomni azt a jelentem gombot,ugye,már ha ott is van,mint általánosan másnál

kinga írta...

Én csak örülök, hogy nem Anna az :) Nem feltételeztem (pont ezért lettem volna különösen felháborodva...!), csak egyszerűen másról nincs tudomásom, akivel ilyen fülbevalót cseréltem volna.
Ha nem ő, ez esetben én vagyok a legboldogabb :)

A pont-szóközt dolgot nem visszavágásnak szántam, egyszerűen már nem tudok mit reagálni a röhejes kommentekre.
Viszont az tény, hogy az ember írásképe/stílusa (még akár interneten is) nagyon sok mindent elárul - még ha nem is mindent...

A facebookos lányt azonnal jelentettem, de azóta szerencsére már nem is aktuális :)

Emoke írta...

Kinga , nekem nagyon tetszenek a munkaid ( es sok mas embernek is) ne torodjel a "nevtelen" onmagat nem vallalo ember velemenyevel.
Nagyon jot mosolyogtam amig olvastam a hozzaszolasokat , mert igy meg biztosabban tudom hogy soha nem lesz facebook nekem:)
Szivesen irtam volna a lopkodos kislanynak nehany gondolatot de nincs facebook nekem es nem tudom hogy kell hasznalni igy meguszta :)

Dóra írta...

Sziasztok!
Egy lány ajánlotta figyelmembe ezt az oldalt.
Nos, nekem is akadt egy kis problémám drága PinkSugar Shoppal.
Két hete írtam neki, hogy szeretnék venni tőle egy póthaj copfot, mivel láttam, hogy ő azonnal tudja küldeni.
Rögtön elutaltam neki az árát, 3400ft-ot. Kértem, hogy adja fel mindenképpen ha megkapta a pénzt, mivel nagyon sürgős lenne. Ő azt mondta: "Persze, nem probléma!"
2 napra rá megkérdeztem, hogy miért nem jött meg a haj, hisz megígérte, hogy feladja...Mentegetőzött, a családi dolgairól beszélt,elköltözik,beteg és hasonlókat állított, mint akinek tényleg nagy gondjai vannak és azt mondta, ma az édesapját kérte meg, hogy adja fel. (Ez volt pénteken, de már szerdán megkapta a pénzt.)
Természetesen megértettem, hisz kinek nincsenek problémái...De mikor már következőhéten kedden se érkezett meg a csomag, kicsit kezdtem aggódni. Megkérdeztem újból hát, miért nincs még mindig itt...Ő csak annyit mondott, hogy elkellet költöznie otthonról, még nem volt ideje feladni, de nemsoká megy a postára. Itt már kezdtem gyanakodni, hiszen azt mondta, hogy már az édesapja feladta...
Péntekig se a csomag nem érkezett meg, se róla nem hallottam. Péntek este ráírtam és már nem voltam olyan udvarias, hiszem egy hét is eltelt és nagy vonalakba tesz arra, hogy nekem sürgős lenne. De még neki állt feljebb, hogy én mit pattogok, a csomagom fel lett adva...Trágár módon beszélt velem, de értelmes választ nem tudott adni, miért nem jött még meg a csomag...Folyamatosan csak hazudozik, ütik egymást a szavai...A mai napig nem érkezett semmi, utolsó levelemre se válaszolt... Ha jövőhéten nem jön meg a csomag, feljelentést teszek ellene. Csak azt sajnálom, hogy nem előbb láttam ezt az oldalt, és nem néztem utána valójában ki is ez a lány...

Cessy írta...

Szia!

Az ilyen emberekkel nem kell foglalkozni. Én még csak most kezdtem el meskázni, eddig nem sok sikerem volt. Vásárolni se vásároltam még, előbb alaposan utána akartam járni a dolognak. Így kerültem erre az oldalra is.

A hamisítókról még annyit: felraktam egy képet a honlapomra, a forrás megjelölésével. Külföldi oldalról szedtem egyébként. Másnap elkezdett egy csaj hozzászólásokat írogatni, hogy tőle loptam el a képet, és ne a külföldi oldal címét, hanem az övét írjam be. Egyébként egy ingyenes blogja volt a csajnak, de váltig állította, az az ő képe, és a külföldi lapra is tőle került oda. Aztán mikor jobban megnéztem az oldalát rájöttem, egyetlen kép sem az övé, mindegyiket máshonnan szedte. És volt képe heteken keresztül írogatni a fórumomra, a bejegyzéseimhez, hogy tőle loptam a képet. :S
Akkor még törölgettem, írtam neki, hagyja abba, még a bejegyzést is leszedtem.
Ma már tudom, én voltam a hülye, amiért foglalkoztam vele.
Miatta majdnem az egészet abbahagytam, annyira rosszul esett.
Szóval fel a fejjel, az ilyen emberekkel meg ne foglalkozz!