2011. június 11., szombat

Újdonságok vol.2 (vintage?)

Folytatom a sort, és bemutatom azokat az ékszereket, amik tegnap kimaradtak. Bevallom, nehéz volt uralkodni magamon, mert nekem nagyon tetszenek :)

A menyasszonyi vajszínű gyurmából még maradt egy kicsi, ezért gondoltam összedobok még pár rózsát, mert ebben a színben nagyon mutatósak. Főleg rézzel kombinálva, uhh... szerintem nagyon jók ezek a színek :)
Az új fajta rózsát készítettem el hozzá - nálam ez a fülbevaló most abszolút favorit:


Csináltam ebből a színből egyszerű fülbevalót és gyűrűt is, de ezúttal jóó nagy méretben :)








Még mindig ez a rózsa.... :) Egy kis Párizs-szett! Ez talán piros vagy fekete rózsával jobban mutatna, de szerintem így is szép!






Készült egy újdonság is - mármint a technikára gondolok. Ezen még finomítanom kell picit, de kipróbáltam, hogy rajzolok az ékszerre. Nem tudom, mennyire kivehető, hogy ez egy madárkalitka.... végülis ez most csak egy kísérlet volt, majd megpróbálom vékonyabb tollal, meg precízebben, és esetleg más rajzokkal... De lehet, hogy érdemes lenne ezzel tovább próbálkoznom. Mit gondoltok?


Ez pedig már jó rég készült, nem is most fotóztam, csak elfelejtettem mutatni:




Végül pedig mégegy galambos ékszer, ez igazi szerelmes darab :) - a fotó sajnos borzalmas...

1 megjegyzés:

BCili írta...

nagyon tetszenek, nem csodálkozom, hogy alig bírtad fékezni magad! a rajzos változati is szuper, s majd a következő még jobb és jobb lesz, de a hullám csattos minirózsa ...hm édes!

Egyébként van pont egy ilyen Eiffel-tornyom, s ahányszor ránézek a Te ékszered jut róla eszembe. Most még csak "kallódik" a polcon, de lehet, hogy egyszer megkérlek csinálj belőle nekem ékszert!