2011. október 11., kedd

Új rózsák, Halloween, miegymás...

Elég vegyes témájú ékszerek készültek a napokban. Kezdem a már szokásosnak mondható rózsákkal - egyszerűen nem tudom megunni őket, és valahogy mindegyik más:)






Szintén rózsák, de ezúttal új köntösben (a rózsaszíneset imádom!):



Egy kis vintage és romantika:






A hűvösre való tekintettel:







A múltkori füzetes medálhoz csináltam egy kicsi ceruzát, s most hogy rábukkantam ezekre az ABC-s könyves medálokra, gondoltam elkészítem nagyobb méretben is:






Megrendelésre készült az Angry Birds és a gombás medál:






Ezek pedig a Halloween-i ékszerek. Bár nem áll hozzám közel ez az ünnep, de a sütőtököt betudhatjuk a közelgő Márton napnak, a vámpírfogat meg arra fogom, hogy nyáron Dracula gróf városában jártam:)


Nincsenek megjegyzések: