2011. november 16., szerda

Elmaradások

A Facebook-nak az az átka, hogy mellette mindig elhanyagolom a blogot :( Pedig sokan vannak, akik csak ezt követik. Az ő kedvükért, meg magam miatt (hogy mindegy egy helyen legyen) pótlom az elmaradásaimat.

Kezdem is az egyik legnagyobb híremmel: Nemrég megnyitottam boltom a nemzetközi Etsy oldalán is! Ráadásul egy nap elteltével már volt egy eladásom, és egy egyéni megrendelésem is, aminek elmondhatatlanul örülök! :))
A képre kattintva benézhettek a boltba, aminek egyelőre szűkös a kínálata, ráadásul az angolomon is van mit csiszolni, de legalább az enyém :)




Bergics Balázs megkeresett egy egyéni rendeléssel, mégpedig hogy az egyik kedvenc, saját fotóját öntsem gyurmába. Elég nagy kihívás volt, de szerencsére ő elégedett, így én is :)
Bár a képen nem annyira látszik, de az égbolt csillagos, és a csillagocskák a sötétben foszforeszkálnak :)




És ha már Balázsnál járunk... Szerintem itt még nem mutattam a közös nyereményjátékunk végeredményét, a portréfotózást, amin a nyertes (Marietta) az én ékszereimet viselte :)
A képre kattintva érhető el a galéria, ahol a többi képet is megnézhetitek :)



Ugyanennek a nyereményjátéknak volt egy másik nyertese is, aki egy tetszőlegesen választható ékszert nyert. Bianka rám bízta a dolgot, csupán annyi volt a megkötés, hogy Aliz csodaországban-os legyen. Most egy ilyen sikerült, aminek Bianka szerencsére nagyon örült :)




Még októberben készítettem egy fülbevalót a brácsás barátnőmnek, mivelhogy én is kaptam tőle egy nagyon szép fülit, amit ő horgolt nekem :)
Ugyan már készítettem hasonlót korábban is (kulcstartó, fülbevaló), de ez most olyan kis pirinyó lett, hogy még én is elcsodálkoztam magamon :)



És most is készülgetnek a karácsonyi ékszerek, amik egyszer (sok más dologgal, ha egyszer végre lesz időm, és rászánom magam) mennek Meskára!



További képek az albumban.

Nincsenek megjegyzések: