2011. december 11., vasárnap

Fizetés, szállítás

A félreértések elkerülése végett kicsit pontosítok a fizetés és szállítás leírásán, elsősorban a személyes találkozóra térnék ki, a további félreértések elkerülése végett.
Személyes átvételre KIZÁRÓLAG Pécsett, a lakcímemen van lehetőség. Kivételes esetben megoldható más helyszín is, de csak ha összeegyeztethető. Ha ez bárkinek nem felelne meg, akkor kérem, hogy a postát válasszátok!
Bár kaptam egy olyan kritikát, miszerint nem kéne a vásárlókat "ugráltatnom", én viszont úgy gondolom ez nem ugráltatás, hanem ez a legegyszerűbb és talán leggyorsabb módja, hogy személyesen adjam át az ékszert. Nem hiszem, hogy nekem kéne azért buszra szállnom, hogy a vásárló megspórolhassa a postaköltséget. Én nem a futárcég vagyok, hanem az ékszerek készítője.
Természetesen ha a belvárosban, vagy az egyetemen járok (ami ebben az időszakban ritka és kiszámíthatatlan), akkor felajánlom ezt az opciót is.
Ha sürgős, akkor javaslom inkább a postát válasszátok!

A további részletes információkat itt találjátok mind a fizetésről, mind a szállításról:
https://www.facebook.com/pages/csereszny%C3%A9sl%C3%A1ny-%C3%A9kszerek/246461956876#!/note.php?note_id=10150314322131877

7 megjegyzés:

M-ici írta...

Na épp mostanában esett meg az az eset, hogy a megrendelő közölte, hogy ő személyesen venné át a babát a fővárosban, mert azt olvasta a blogomban, hogy erre van lehetősége. És igen, kiírtam, hogy előre megbeszélve alkalmanként lehetséges Bp-en átvenni a megrendelt figurát. De idén már nem, erre ő elkezdett pampogni, hogy ugyan miért kellene magát költségbe vernie, csak mert én nem megyek Bp-re. Hát konkrétan az én útiköltségem sem ingyenes, és akár fel is ajánlhatnám a kedves vásárlónak, hogy 2600 Ft a buszköltség, vagy 3000 ha vonattal megyek, és 6000 a benzin, válasszon melyiket fizeti. Ezért kell előre megbeszélni, egyeztetni, és nagyon hálásnak lenni, ha egyébként is arra járok, és összekötöm a kellemeset a hasznossal. És igen, nem vagyunk futárcég, és talán még azon érdemes elgondolkodnia mindenkinek, hogy vagy futkározunk mindenki kénye-kedve szerint az ilyen talikra, vagy készítjük a megrendeléseket. A kettő együtt nem megy.

pirosnyuszi írta...

nem is ertem miert nem megy a ketto egyutt... hogyhogy nem tudtok meg egyszerre setalni, utazni es alkotni.... :-) tovabbi szep alkotasokat mindenkinek (es a tobbivel meg nem kell foglalkozni).timi

Blithe írta...

Pffff... Te jó ég... Hirtelen nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek... Remélem az ilyen embereknek hamar leesik valami, hogy észhez térjenek hogy nem csak ők élnek a világon... Ne foglalkozz vele, vannak hülyék a világon :) !

Cirelin írta...

Teljesen egyetértek. :) Velem már fordult elő olyan is, hogy egy vevő a megbeszélt időpontra nem jött időben, én hívtam fel, és közölte hogy minimum fél órát késik... A legszebb benne az, hogy én vettem a fáradtságot, hogy beviszem a városba az ékszert, hordozóban vittem a leányzót 6 hónaposan, jött a férjem, mivel egy hétvégi sétába iktattuk be a dolgot. Viszont egy 6 hónapos baba éppenséggel nem tud fél órát várni a novemberi hidegben, és végképp nem lehet neki elmagyarázni, hogy majd fél óra csúszással kapsz enni, mert nem érünk időben haza...

Leonine írta...

Sajnos nekem is sok negatív tapasztalatom van a személyes átadással. :(

Budapesti vagyok, és a legtöbb vásárlóm is, és hozzájuk hasonlóan én is napi 8 órában dolgozom, nem tudok ide-oda ugrálni. Budapest legszélén, Békásmegyeren lakom, 1 órát kell utaznom a belvárosig, ezért csak a munka utáni egy órában vállalnék személyes átadást. 16:00-ig dolgozom, az átadásra a 16:00-17:00 időtartamot szoktam megadni, ebben az esetben a város gyakorlatilag bármely könnyen elérhető részére szívesen elmegyek.

Mindig kérem, hogy vásárlás előtt tájékozódjanak az átvételi lehetőségekről, és ha nem jó, akkor válasszák a postát, mégis minden harmadik-negyedik személyes átvételnél jönnek az egyéni kérések (hétvégén, este 7 után, reggel 7 előtt, Újpesten stb.). Vagy még rosszabb esetben a késések, amikor bambán állok a megbeszélt helyen, mert már 10 perce elmúlt az egyeztetett időpont, és hívogatom a vevőt csúcsidőben, hogy át tudjam végre adni az 500Ft-os mobildíszét...

A másik nagy kedvencem a "hol tudnám átvenni még a mai nap folyamán, mert holnap adom szülinapra?" kérdés. Ilyenkor nyelek egy nagyot, és rettentően elszégyellem magam, hogy nem cipelem folyamatosan magammal a többszáz darabos készletemet. :)

Adrienn írta...

Hihetetlen, hogy mi mindent várnak el Tőletek!
Én csak vásárló vagyok, de mindig türelmes vagyok a készítőkkel szemben.
Volt eset, hogy a megrendelt dísztárgy törötten érkezett. Megbeszéltük a készítővel, hogy csinál újat. Mire beszerzett mindent és elkészítette kb. 2 hónap telt el. Ráadásul kórházba is került közben. De végül meglett, amit szerettem volna. Nem hisztiztem, bunkóztam. Vártam, mert tudtam, hogy az én rendelésemen kívül még ezer dolga van neki is.
Szerintem ezt a sok követelőző emberkének is be kellene látnia!

Lora írta...

Hihetetlen, hogy egyesek milyen pofátlanok. Azért észrevehetné magát, több mint 300-an adtak pozitívat, ő vásárolt, neki fontos az hogy átvegye!!!
Én is kaptam nemrég egy semlegeset a nagy semmiért, nagyon kiakadtam, de nem is idegesítem már magam....
Nagyon sajnálom, hogy vannak ilyen emberek...