2011. december 18., vasárnap

Last minute ékszerek karácsonyra

Az elmúlt pár napban szinte megállás nélkül dolgoztam, reggelbe nyúlóan...
Egyrészt befejeztem/korrigáltam a megrendeléseket, másrészt készítettem 1-2 "sláger" ékszert, hogy aki az utolsó pillanatra hagyta az ajándék vásárlást, még találhasson kedvére valót!

A kézbesítéssel kapcsolatos tudnivalókról: ilyenkor már javaslom az elsőbbségi postázást. Igaz, hogy hivatalosan 1-3 munkanap a kézbesítési idő egy nemelsőbbségi levél esetén, mégis a "karácsonyi őrület" nem csak az üzleteket, hanem a postát is érinti. Úgy vagyok vele, hogy inkább érkezzen meg 2 nappal korábban a csomag, mint 1 nappal később.
Természetesen így is csak azt tudom garantálni, hogy időben feladom, a többi a postán múlik. Nagyon bízom benne, hogy mindenki időben kézhez kapja a csomagját, és sok karácsonyfa alatt lapulhat egy-egy cseresznyéslány ékszer! ;)

Mutatok néhány újdonságot! Ezek, és sok más még ma, illetve holnap felkerülnek Meskára.







A hegedű/gitár/tánc szerelmeseinek:





Kispál és a Borz rajongóknak:) :



po-po-po-pokerface:



 Egyik kedvencem - "minden lében két kanál" :D :





2 megjegyzés:

hótündérkirálylány írta...

annyira jók mindig!! nem tudom elégszer elmondani, hogy nagyon ügyes vagy!!

Lelenclány írta...

Ne haragudj, hogy kommentben küldöm, de az outlook nem működik jó szokása szerint. A madárkás pecséted, amit a csomagokra szoktál nyomni, megihletett.
www.mybluepanda.blogspot.com főoldalán lévő madárkás fülbevalóra gondoltam. Nem akarom eladni, vagy valami, de úgy gondolom, korrekt, ha szólok :)
Az ékszereid meseszépek! Ügyes vagy!