2012. április 14., szombat

Pótlás

Szegény blog! Annyira elhanyagoltam... annyira, hogy még arról is megfeledkeztem, hogy márciusban volt a 3. születésnapja!
Persze ez nem ok arra, hogy elmaradjon az ünneplés! Valószínűleg még a héten sort kerítünk rá! ;)

Igyekszem tömören beszámolni/mutogatni az elmúlt (kicsit több mint) egy hónap eseményeit, új ékszereit...

Először is, kezdem a legfontosabbal:
Mint azt már korábban megosztottam veletek, egy ideje elköltöztem otthonról. Közös otthonunk van a kedves kis párommal, ami nagyon szép és jó, csak hát volt egy apróbb bökkenő, mégpedig a sütő, ami ugye gáz. Nekem szó szerint az volt sajnos... Otthon pikk-pakk ment már, hogy hány fokra és hány percre kell beállítanom a sütőt, na de itt.... Kísérletezgettem, de valahogy nem jött össze. Kicsit bátortalan is voltam, és pazarlásnak éreztem az egészet. Így hát biztosra mentem: amikor hazalátogattam, vittem az egész gyurmás cók-mókomat. Legtöbbször hajnalig gyúrtam, hogy pótoljam a lemaradásokat. Na igen, ebből adódott sajnos az is, hogy a megrendelésekkel így megcsúsztam. De a lényeg, hogy mostmár minden probléma megoldódni látszik! Ugyanis születésnapomra (ami csak kicsivel van később, mint a blogomé) kaptam egy nagyon szuper mini elektromos sütőt, amit rögtön ki is próbáltam: csak ámulok és bámulok, no meg örömködök, mert a szabályozható hőmérsékletű kis tünemény csodásan megsüti az ékszereket! Nem barnulnak, nem színeződnek. Pont, mint otthon:) Mutatok is róla egy fergetegesen rosszul sikerült fotót:



Na, de nincs ám vége! Van egy fontos közlendőm is. Facebook-on már említettem, de szerintem már ott is rég elveszett a süllyesztőbe, meg hát nem árt a frissítés :)
Arról van szó, hogy átmenetileg nem vállalok megrendeléseket. Ennek nagyon egyszerű oka van, mégpedig az, hogy előbb szeretném magam utolérni, illetve nem szeretnék senkinek csalódást okozni. Az elmúlt 1-2 hónapból tanulva jutottam erre az elhatározásra.
Most sokat kell tanulnom is, illetve próbálok beletanulni a háziasszony szerepbe, szóval itthon is sok a tennivaló. Arról nem beszélve, hogy még mindig vannak felétek elmaradásaim. Előbb azokat szeretném pótolni, illetve kicsit ráfeküdnék a saját ötleteim megvalósítására is, hogy ne csak a színfalak mögött legyek aktív, hanem mutathassak is valamit :)
Persze ha valakinek van valami kívánsága, amit minél előbb rám zúdítana, csak nyugodtan! De arra számítsatok, hogy határidőket most nem fogok ígérni.
Amint újra úgy érzem, hogy sikerült magam összekaparni, és teljes a lendület, akkor értesíteni foglak titeket! :)

Na, mutatok pár új dolgot. Olyat is, amit eddig azért nem mutattam, mert valaki meglepetésbe szánta, meg olyat is, amit Facebook-on már láthattatok, csak ide még nem jutott el:)





Kicsit késve, de azért itt is jelzem, hogy Facebook-on létrehoztam egy "3 hét licit" nevezetű mappát, ahova minden nap felteszek 1-1 ékszer-csomagot, amire egészen másnap 15.30-ig lehet licitálni kommentben. De a mappában minden lényeges információt megtaláltok ezzel kapcsolatban! :) Már csak pár nap van vissza, nézzetek be!

És még egy utolsó hír, csak így előzetesként:
néhány alkotótársammal április második felében egy szuper tavaszi nyereményjátékkal jelentkezünk! ;) A részletek addig szupertitkosak, de annyit megígérhetek, hogy nagyon klassz nyeremények lesznek!!

Igyekszem majd kicsit gyakrabban jelentkezni, addig is legyetek jók, és figyeljétek a Facebook-ot! :)

Nincsenek megjegyzések: