2012. június 8., péntek

Friss információk összegezve

Mivel a dolgokat Facebook-on osztottam meg, ahol talán kicsit nehezebb visszakeresni, átlátni, inkább itt összegzem, hogy mostanában mik kerültek fel:

  • Talán a legfontosabb, hogy készítettem egy bejegyzést arról, hogy milyen garancia jár az ékszereimre!
    ITT olvashatjátok!
  • Felkerült az "Invite you friends" alkalmazás, aminek segítségével könnyen meghívhatjátok az ismerőseiteket, hogy csatlakozzanak ők is az oldalhoz! :)
  • A zöld rózsás, fa gyöngyös nyakláncom ezúttal az ETSY-re töltöttem fel!
  • Felkerült egy alapanyagcsomag, illetve rengeteg szalag, amikre licitálni tudtok! EBBEN a mappában találjátok őket. Az alapanyag csomagról több képet is találtok, de az ELSŐ kép alatt tudtok rá licitálni.
    A szalagokat pedig külön-külön töltöttem fel, így az egyes képek alá mehet a licit :)
    Mindegyiket vasárnap 22h-kor zárom!
  • Jó hír, hogy nemsokára újra lesz "3 hét licit", úgyhogy érdemes lesz figyelni az oldalt! :)
  • Van nekem egy vaterás oldalam is, ahova a saját ruháim, cipőim töltöttem fel - de van köztük új, címkés is!

Nincsenek megjegyzések: