2012. szeptember 10., hétfő

Goldenblog, sorsolás, 10000, pihi, ....

Nagyon szeretném Nektek megköszönni, hogy ennyien szavaztatok rám a Goldenblogon! Számadatot sajnos nem tudok mondani, de az eredménytábla alapján MÁSODIK helyen végeztem, amit bevallom, nem is reméltem, különösen hogy idén először neveztem be... Mivel mindenki csak egy szavazatot adhatott le az egész verseny ideje alatt, ez végképp nagy szó! Úgyhogy tényleg: köszönöm-köszönöm-köszönöm!! :)

Kisorsoltuk a Kriszalkot ékszerekkel közösen rendezett játékunk nyertesét. Őt már e-mailben értesítettük, de hamarosan Facebook-on is közzétesszük! :)
Összesen 435-en játszottatok velünk a cseresznyés/meggyes szettért! Köszönjük! :)
A Meskán futó JÁTÉK még keddig tart, ahol az egyik rózsás nyakláncom nyerhetitek meg!

Aztán... mivel a játék ideje alatt jócskán elhagytuk a 10.000 követőt Facebook-on, megígértem, hogy utána játszunk. Viszont én a mai nappal kezdve pár napos pihenőt veszek ki, internettől távol, így a játékot picit eltoljuk. De nem kell sokat várni, csak igazán méltó módon szeretném megünnepelni ezt a hatalmas kerek számot! Remélem, hogy nem fogtok csalódni! ;) Amint hazaérek, folytatom ezerrel a gyurmázást, illetve a kapcsolatfelvételt (akiknek a rendelésével már elkészültem).
Tudjátok, sokszor úgy tűnik, hogy "nincs élet", pedig a "felszín alatt" nagy munkálatok folynak! ;) Remélem jövő héten már valami újat is tudok Nektek mutatni!

Szép hetet mindenkinek!!


2 megjegyzés:

Fearless írta...

Csak nem egy Mácsár Andi-nyaklánc?:))

LARION írta...

Gratulálok a helyezéshez, Kinga .... és jó pihenést Nektek !!!