2013. április 8., hétfő

Az ok, amiért eltűntem...




Tehát az ok, ami miatt kissé eltűntem: pár héttel ezelőtt elkezdtem dolgozni. Még egy kicsit új
a szituáció, és egyelőre nem megy, hogy mindent besűrítsek néhány órába. Így a gyurmázás
egy kis időre pihenő pályára került, de nem végleg! A héten mindenképp szeretnék rá sort
keríteni, remélem minél több elmaradással sikerül elkészülnöm. Egy kicsit gondban vagyok,
ugyanis az alkotás szempontjából én éjjeli bagoly vagyok… Ha valamibe belekezdek, akkor
azt szeretem sokáig csinálni, éjszakába nyúlóan. Ez a ritmus most sajnos nem fér bele az
időbeosztásomba, úgyhogy újra kell terveznem a dolgaim. Biztos vagyok benne, hogy
sikerülni fog, végülis rengetegen alkotnak munka mellett.
Viszont egyelőre nem tudok határidős megrendeléseket vállalni, illetve a későbbiekben
is csak 2-3 hét átfutással – biztos, ami biztos. Az S.O.S. megrendelések szerintem
reménytelenek lesznek, mert várhatóan heti egy alkalommal tudok majd gyurmázni
(gondolom hétvégén), és 1db ékszer miatt nem szeretném beizzítani a sütőt… De ezeket adott
esetben üzenetben le tudjuk egyeztetni.
Mindenkit arra kérnék szépen, hogy legyen türelmes, és megértő! A lehetőségekhez képest
igyekszem gyors és pontos lenni, viszont hangsúlyoznám, hogy még mindig nem egy profi
cég vagyok, hanem csak egy lány, aki a szabadidejében kedvtelésből ékszereket készít!
Vegyétek figyelembe, hogy én is „csak” ember vagyok, így néha hiba csúszhat a gépezetbe,
és előfordulhat, hogy valamit elfelejtek. Ilyenkor nyugodtan emlékeztessetek, akár többször
is, nem fogok érte megharagudni! :) Időnként megeshet, hogy kicsit összetorlódnak a dolgok,
hiszen a munka mellett nekem is van magánéletem, és más hobbijaim is, amikre szintén
szeretnék időt fordítani.
Ez most ilyen, de azon leszek, hogy a lehető legjobbat hozzam ki a dologból, és senkit se
hagyjak cserben!

1 megjegyzés:

IsaBella írta...

Gratulálok a munkához! :)