2014. augusztus 27., szerda

Nászajándékok 4. - pénz átadás

Folytatom a nászajándékos sorozatot.
Oké, tudom, ez egy újabb házi áldás, de ennek okát egy korábbi posztban már kifejtettem:) Különben is, ez még egy májusi esküvőre készült, csak rájöttem, hogy még nem mutattam...

De elsősorban nem is erről szeretnék írni, hanem a pénz átadó dobozkámról.
Voltam már olyan esküvőn, ahol "utalásképpen" gyakorlatilag kiraktak egy szavazóládát a borítékoknak, és szinte kellemetlenül éreztem magam a kézzel készített, csomagolt ajándékaimmal, amik között ugyan lapult egy bankjegy is, egyedi dobozban...
Mégis úgy vagyok vele, hogy ha már pénzt (is) adunk, legalább a körítés legyen kicsit más. Ennyi erővel akár az esküvői meghívóhoz mellékelhetnének egy bankszámlaszámot is... Biztos én reagálom túl, és tudom, hogy manapság ez szokás (valószínűleg én is inkább pénznek örülnék az esküvőmön, mint egy 20. piros kenyérpirítónak, nehogy megessen a jól ismert Macskajaj-os jelenet), de ennek ellenére mindig figyelmet fordítok ezekre az apróságokra is.

Egy szép képeslap és egy boríték is lehet ízléses, de nem biztos, hogy a pár éveken át fogja őrizgetni.

Papírboltban kerestem egy masszívabb papírdobozt (pár száz Ft...), aminek az alját akril festékkel lefestettem. A tetejére Sizzix-szel vágtam egy címke formát mintás papírból, de kézzel rajzolva, ollóval vágva is ugyanúgy jó. Ráragasztottam a doboz közepére, és beleírtam a pár nevét + a dátumot.
A pénz keresztben meghajtva pont belefért.






Nincsenek megjegyzések: