2016. február 16., kedd

Kis-Balaton


Tavaly júniustól októberig számos alkalommal, több napot töltöttem a Kis-Balatonon, ahol terepi munkákat végeztünk - igen, még mindig biológus vagyok, vagy mi a szösz :)


Az elmúlt hónapban a TDK-mon dolgoztam, ami rengeteg időt és energiát felemésztett. Nagyon sokat köszönhetek a témavezetőmnek, aki rengeteg segítséget nyújtott. Gondoltam, hogyha vége lesz a hajtásnak (és még mielőtt kezdődne az újabb), készítek neki egy albumot - két legyet egy csapásra, legalább alkothatok is végre :)


Az teljesen kézenfekvő volt, hogy a kis-balatoni képekből fogok egy válogatást csinálni, mivel (legalábbis számomra) az volt a tavalyi év legmeghatározóbb eseménye(i) terepi szempontból, ráadásul én voltam az egyetlen, aki az összes alkalommal ott volt.

Túléltem a júliusi legnagyobb déli meleget, a naplementéket, amikor támadtak a szúnyogok és a böglyök... amikor a sással összevagdosott sebeimet csípte az izzadság... Aztán amikor októberben küzdöttünk az 5-10°C-ban, szakadó esőben, még este a s*ggsötétben fejlámpával is. De közben meg sok szépet láttunk, úgyhogy igazán jó élmény volt - főleg így, hogy már túl vagyunk rajta :)

A gyűrűs mappát is én készítettem, amiért ezúton is szeretnék köszönetet mondani Tamcsinak, mert végül az ő csavaros ötlete lett a nyerő :)


Zöld, faerezet mintás papírral borítottam a sörkarton lapokat. Belülre sima kraftot használtam. Nem bonyolítottam túl, egyrészt, mert mégis férfiembernek adtam, másrészt a hangsúlyt a képekre szerettem volna fektetni - azért 1-2 ncsd címkével kicsit feldobtam.



Szerintem nagyon jól sikerült, és még az ajándékozott is örült neki! :)



U.i.: egyet leszámítva a fotókat is mind én készítettem.




















Nincsenek megjegyzések: