2009. június 22., hétfő

7 dolog

Kricsár Ancsa hívott erre a játékra, hogy 7 dolgot osszak meg magamról a blogban, majd hívjak 3 másik embert. még sosem kaptam ilyesmit, úgyhogy köszönöm szépen :)

nos, kezdjük az elején...

1. ovis korom óta, tehát úgy cirka 16 éve néptáncolok. már 5 éve alapítótagként a Misinában.

2. már több mint 1,5 éve van nekem egy fantasztikus párocskám, (sün)Balázs. ő az én másik felem.

3. a cseresznyéslány elnevezés: balázs régen így szólított, a cseresznye mintás pólóm miatt :)

4. nagyon-nagyon szeretem a baglyokat, bármit ami baglyos :) és a süniket is!

5. már 5. éve az egyik fő rajongója (és a fórum egyik oszlopos tagja) vagyok a 30Y zenekarnak :)


6. immmááádom a szentlőrinci hamburgert <3 (utánozhatatlan!)

7. már vagy 16 éve Abaligeten élek családommal. nagyon szeretem. ennél jobban már csak Dunaszekcsőt és Szigligetet!


Nagy gondban vagyok, hogy kinek küldjem tovább... szívem szerint fércművek lenne az egyik választott, de ő nemrég egy 100-as listát állított össze, úgyhogy megkímélem :
Ancsának is adnám, de tőle kaptam :)


Na hát én őket szeretném játékra hívni:

NIKI, ÉVI és KDATTA

Nincsenek megjegyzések: