2009. június 22., hétfő

üde nyári gyümölcsök

kata megrendelésére készült ez az üde citrom. a kívánság az volt, hogy a kiwi mintájára készüljön. azaz citrom szeletet kért, na :] szerintem élőben még szebb, mint a képen! picit áttetsző a sárga és jaaaj, összecsordul a nyál a számban :] köszönöm, hogy elkészíthettem!





meskások! tudjátok, mostanában nagyon elterjedt a gyöngyös-cseresznyés fülbevaló. hát engem (a cseresznye mániám ellenére) egy ideje kirázott tőle a hideg! és bevallom, beálltam a sorba!! de a jelentős része gyurmából készült! és az ötlet egyáltalán nem saját, leginkább Mónikától merítettem.ezért ezt most magamnak készítettem. egyébként így gyurmából élőben nagyon tetszik nekem! egész élethű :] épp most akartam enni egy tál cseresznyét, de elfogyott :(:(






egyébként visszatérve a meskára... nem tudom mi a véleményetek, de mostanában szerintem sok (vagyis inkább egyre több) a gagyi! ezt nem feltétlenül a termékekre értem, hanem a fotókra is. emlékszem, hogy amikor én megnyitottam a boltom, mennyit szívóztak, hogy milyenek a képeim. ehhez képest csomó olyan van mostanság a főoldalon, amiről egyáltalán nem lehet kivenni, hogy micsoda! (rosszabb esetben közelről sem)és nagyon sok olyan dolog is van - az elmúlt pár hétre értem - ami hát "semmi extra". amikben nincs kreativitás, a kivitelezéshez szükséges kézügyesség meg nulla. ha ezt csak én érzem így, akkor nem gond. ha ti is, akkor osszátok meg velem! :]



most pedig szeretném megmutatni életem legjobban sikerült muffinját. ja, és ez volt a legegyszerűbb is. szóval tényleg semmi különleges, viszont olyan finom, hogy csak na!! főleg frissen... kívül ropogós, belül puha és omlós, na meg az íze...hmmmmm:] és jó képek készültek róla, úgyhogy muszáj megmutatnom :$ a krém miatt aztán betettem a hűtőbe. na ez öreg hiba volt! mára hűtő íze lett :(((






és itt még mindig lehet szavazni a cseresznye című fotómra. ha nyomtok egyet, örülök :]


http://szavazo.freeblog.hu/


jaj és még valami! szintén segítségre lenne szükségem! szeretnék névjegykártyát csinál(tat)ni, ugyanis ami eddig volt, az csak gyorsan összedobott, piffpuff munka. olyan is lett :] valami picit komolyabbat, szebbet szeretnék! cserébe ékszerekkel meghálálnám. vagy valami méltányos árban kiegyezünk! ha bármilyen ötleted, terved, ajánlatod van, kérlek írj!

Nincsenek megjegyzések: