2009. június 22., hétfő

fércművek

ezeket az ékszereket a legfiatalabb leendő sógornőm 9. születésnapjára készítettem. remélem örülni fog!






ahogy pakolásztam az asztalomon, ihletet kaptam az itt heverő napszemüvegtől. bár az enyém nem ilyen, de fülben így jobban mutat:





birka mesinek:



kakaós palacsinta (a lekváros és túrós is megoldható)




tőlem szokatlan módon egy visszafogott, diszkrét fülbevaló. rózsa:



most pedig a mai kedvencem jön: van egy nagyon kedves hölgy, akinek van egy csudaklassz blogja! no meg csudaklassz varrományai és mindenféléi. élmény őt olvasni. már korábban is szerettem volna itt mutogatni, de csak most kerül rá sor, ugyanis kedvet kaptam, hogy az egyik figuráját gyurmából készítsem el. úgy döntöttem, ezt neki ajándékozom!

egyébként érdekesség, hogy vásároltak tőle nyuszit, macit, amik egy svéd libero reklámban fognak feltűnni.

az övé:




és az enyém:






remélem tetszeni fog :]

Nincsenek megjegyzések: