2009. június 22., hétfő

hírek

örömmel tudatom, hogy hamarosan vége a vizsgaidőszaknak :] már csak egy... azaz ismét lesz időm. már most is kicsit kikapcsolódhatok. furcsa is :] hétvégén fishing on orfű, aztán jövő héttől tényleg beindul a nyáááár. klastrompuszta, görögország (táncolni megyünk), remélem szigliget, dunaszekcső, a többit meg majd meglátjuk :]


újabb hír, hogy valószínűleg elköltözöm! úgyértem nem én, hanem a blogom! méghozzá ide:
http://cseresznyeslany.blogspot.com/

(szerk.: amint látjátok, megtörtént :] )

még lusta vagyok a költöztetéshez, de muszáj lesz! egyrészt, hogy az emberek rendszeres olvasónak jelölhessenek, másrészt, mert a meskáról is könnyebben megtalálnak, harmadrészt blogspoton van majdnem az összes meskás alkotó blogja, így a kommenteim alapján is könnyebben rámtalálnak! hát röviden ennyi, aztán majd meglátjuk, mi sül ki belőle :]


más: csomagot kaptam, még pedig évitől! ez a gyönyörűséges nyaklánc érkezett! ez úton is köszönöm :]




1 megjegyzés:

Méhn Niki írta...

Szia Kinga!

Már akartam írni, hogy miért nem csinálsz blogspotot! :)) Ez így sokkal jobb!! :))
Jó volt a Fishing on Orfű? :) napot voltatok? Mi csak aznap, de a Kispál nagyon jó volt! :)