2009. június 22., hétfő

költözés

hurrá, amint látható, sikeresen átköltöztem!
a csinosítgatással nagyjából végeztem, de azért még folyamatosan csinálom.
az összes korábbi bejegyzést feltettem ide, így semmi sem veszett el, az összes eddigi munkám megtaláljátok! sőt, most létrehoztam egy flickr-albumot is. ezentúl ide töltöm fel a képeimet.

újdonságok a freebloghoz képest:
-a jobb oldali sávban találhattok egy kis közvélemény kutatást, ahol szavazatotokkal véleményt nyilváníthattok az ékszereimről.
-az én oldalamon is nyomon követhetitek azokat a blogokat, amiket olvasok, illetve ezzel együtt ajánlok!
-más, általam fontosnak/érdekesnek tartott oldalak linkjeit is megtaláljátok.
-van egy foster névre hallgató sünim, akit lehet etetni, és a sok simogatástól összegömbölyödik:]
-rendszeres olvasásra jelölhettek.

utóbbi funkciót ajánlom, ha rendelkezel blogger fiókkal (csak egy account) és viszonylag gyakran látogatsz, ugyanis így első kézből értesülsz az új bejegyzésekről.

ha a freeblogos oldalam eddig a kedvenceid között szerepelt, kérlek most se felejtsd el felvenni, hiszen mostmár csak ide fogok bejegyzéseket felvinni!

remélem tetszeni fog ez az oldal is, tanácsokat, véleményeket szívesen fogadok akár a megjelenéssel akár a tartalommal vagy bármi mással kapcsolatban!

a mai termés:

nem túl aktuális, de nekem mégis most jutott eszembe ez a kis fázós-sálas hóember fazékkal a fején:

223


tündi kérésére készült a paul frank-os fülbevaló. bizonyára sokan ismeritek ezt a figurát - anyukám pont nem, de azért tetszett neki :] én nem rajongok érte :/ de így, hogy elkészült mégis határozottan tetszik. remélem tündinek is! :]


224


vadkacsa:
225

226


dinnyés kulcstartó:
227

gyümölcsös mobildísz:
228

Nincsenek megjegyzések: