2009. június 23., kedd

lényegtelen

na ismét játszok, mert most niki hívott meg :]
szóval 6 lényegtelen dolog magamról... hm.

1. majdnem mindig ki van lakkozva a körmöm - általában pirosra (különben sajnos rágom. ez a rossz szokás ellen ez az egyetlen félig-meddig hatásos módszer)

2. tegnap rántott tököt vacsoráztam paprikasalátával, amit a nagymamám készített.

3. imádom az élénk, vidám színeket. a narancs-lila párosítás az örök nyerő nálam! de fűzölddel még jobb!

4. kiskorom óta a mai napig van alvós állatom (kivéve ha balázzsal alszom ;]) egy bernipásztor (mert az előző kutyánk - pongó - ilyen fajta volt) amit még nagyon régen egy nagyszüleimmel töltött balatoni nyaralás során egy badacsonyi bazárban vettünk. a másik egy maci. ezt egyszer a mamámtól kaptam. de nagyon boldog lennék, ha egyszer egy fércművek állatka is kiszorítana :$

5. ötödikes korom óta szemüveges vagyok, de nyolcadik óta kontaktlencsét hordok. de pont pár hete kaptam receptet, hogy kiváltsak egy szemüveget...

6. imádom a magassarkúkat, de nem tudok bennük szépen menni :( ráadásul balázs nem szereti...

akiknek küldeni szeretném: Larion, Ritanemez, Zoe Phobic



kipróbáltam panyizsuzsi villám almás sütijét. még nem vágtuk fel, de nagyon jól néz ki :]


elfelejtettem beszámolni a 'fishing on orfű'-ről, úgyhogy most pótlom!
nagyon jól éreztem magam, de a szervezés borzalmas volt! a bomba színpadon csütörtökön és szombaton is 1,5-2 órás csúszás volt :( de nagyon jó volt a környezet, a hangulat, sok barátommal és régen látott ismerősömmel találkoztam, beszélgettem, táncoltam. és világítós kapásjelzőket osztogattunk :D sok szuper koncerten voltam! csütörtökön: budapest bár (csak pár szám erejéig), gonzo, amber smith, ez basic. pénteken: pál utcai fiúk, kaukázus, kispál és a borz. szombaton: (a live large-ról pont lecsúsztam :[ ), hangmás, puzzle (a csúszás miatt sajnos csak 1/2 órát játszhattak, pedig 3 éve rájuk vártam), hs7 (sajnos csak 3 szám erejéig..), ire maffia (kényszerből az eső miatt, passzívan. amit a puzzle behozott, arra ők rádupláztak! gonoszak.) erik sumo band, zagar.
a végére teljesen hulla lettem...

na és két "paaartikép".
bernivel és fannival:

090620_fishingonorfu_123

na ezzel meg gyerekeket lehetne rémiszthetni. tiszta horror (kapásjelző!, balázs pulcsijában:D):

090620_fishingonorfu_142


na most pedig egy tanulságos kis történetet szeretnék elmesélni... tegnap este egy 2 napja regisztrált lány írt nekem meskán:
szia
bizsukkal foglalkozom, és nagyon etszenek a füliid.
vásárokba járok ahol ezek a fülik sztem nagyon mennének kislányoknak. szerzödés után mit szólnál ha bizományi alappon forgalmaznám a termékeidet.
szombaton vásározni megyek
szépen elmondtam neki, hogy meskán nem cserélhetünk elérhetőséget. őt ez nem zavarta, megadta a számát. még mielőtt felhívhattam volna, ezt a levelet küldte:
jobb ötletem van
kiválogatom milyen füli kellene tőled, és te elküldenéd nekem postai ajánlott levélként.
mintha megvásároltam volna töled
listát is irsz nekem az árakról és az elérhetőségedről....
na?
küldöm a "megrendelést"
mire észbekaptam, megvásárolta meskán 26 termékem, nagyjából 26000 Ft értékben... miután e-mailben felvettük a kapcsolatot, nem írta le teljesen egyértelműen, hogyan gondolta ezt a "vásárt", amiről semmi információm nem volt...
szia
amiket most megvásároltam tőled azok kellenek bizományiba....
szóval te postán elküldöd nekem, és pedig árulom...
és piros csekken elküldöm a meglevő pénzt, de ha ez neked nem jó akkor mással majd megoldom.
nekem ez az üzenet egyértelműen azt sugallta - mint később beigazolódott: jól sejtettem! - hogy én legyártom neki a 26 fülbevalót, elküldöm, ő azt kivisz vásárra, és csak akkor fizet, ha valamelyiket megveszik. na most ha jobban belegondoltok, ez nem éppen éri meg... ha mind a 26 ékszert eladná, akkor nyilván, de mi van, ha csak 2-3 darabot? vagy egyet sem? örülhetek, ha egyáltalán az anyagköltség megtérülne, nem hogy hasznot reméljek... tehát sok gyurmát és ékszeralkatrészt feleslegesen elhasználnék. sőt, a 26 termék feltöltési díja meskára 26×30=780Ft, a termékek után fizetett jutalék pedig valamivel több mint ezer Ft, így kb 2000Ft-ot úgymond még rá is fizetnék... ez annyira nem jó móka.
az meg már egy más kérdés, hogy mennyire bízom meg benne, és hiszem el, hogy nem fog átverni.
ráadásul évi mondta, az is lehet, hogy akkora hasznot pakol még magának az ékszerekre, hogy emiatt nem kelnének el. mindegy, a lényeg, hogy így nekem nem érné meg. de sajnos nem írta le egyértelműen, hogy ezt hogyan gondolta... mert ha a 25ezret előre kifizette volna, és ő kockáztat mint viszonteladó, hogy vagy elviszik vagy nem, arra azt mondom oké. de ez nekem így nem buli. ehhez túl nagy tételről van szó.
ezt neki is elmondtam, érdeklődtem, hogy pontosan hogyan gondolja, azt hiszem elég kultúráltan:
szia,

És a fizetés hogy menne? Ne haragudj, de ez még mindig nem teljesen tiszta...
1. verzió: megvesznek pl 3 darabot, akkor te azt a 3at fizeted nekem
2. verzió: az egészet kifizeted nekem attól függetlenül, hogy mennyit vásároltak
melyik?
ugyanis ha az 1. verzió, akkor ne haragudj, de nem tudom vállalni. Egyrészt azért, mert a szükséges alapanyagok és eszközök nekem is pénzbe kerülnek, így túl rizikós a dolog. Nem a feléd irányuló bizalmam miatt, hanem az eladás esélye miatt. Tehát nekem ez így nem biztos, hogy megéri. Ezért jobb lett volna, ha előbb picit konkrétabban leírtad volna belső üzenetben, hogyan tervezed ezt az egészet, vagy megvártad volna, amíg felhívlak telefonon.
Ez esetben arra szeretnélek kérni, hogy fizesd ki a leütött termékek feltöltési díját (26×30=780Ft), mert szeretném őket visszatenni Meskára. De ennek még utána nézek, lehet, hogy "sikertelen adásvétel" esetén nem kell újra kifizetnem.
Ha a 2. verzió, akkor maradjunk annyiban, hogy még a héten (úgy hogy szombatig odaérjen) küldök annyit a rendelésből, amennyit csak meg tudok csinálni, a többit meg legfeljebb később...ugye még mész máskor is vásározni?

Várom válaszod!
erre ez volt a reakció, azt hiszem elég minősíthetetlen:
SZIA
AZ ELSŐ VERZIÓ LETT VOLNA,DE MÁR VAN MÁS KÉSZÍTŐM
ÉS SEMMIT NEM FOGOK NEKE FIZETNI
ISTEN ÁLDJON
egyáltalán nem éreztem, hogy rosszat tettem volna, ugyanis a meskás üzenetekben (és semmilyen más felületen) nem bólintottam rá erre az ajánlatra. és ugyebár én a meskán árulok, nem pedig szerencsejátékozok. innentől kezdve már csak 2 dologért aggódtam:
- hogy ne kapjak tőle 26 negatív értékelést, amivel gyakorlatilag kizárnának a meskáról. na de a semlegessel sem lettem volna kisegítve...
- hogy a 780Ft (újra)feltöltési díjat ne kelljen az ő hülyesége miatt kifizetnem. hiszen természetesen szeretném visszatenni őket. habár ezzel elég jó helyre kerültem meskán a "leglegek" legnagyobb forgalmú boltok menüpontjában. de nem sokáig leszek ott, ugyanis írtam a meskás lányoknak. kedvesek voltak, azt írták adjak negatív értékelést mindegyik termékre (az egyik véletlenül pozitív lett. nem baj, hadd örüljön). ahogy láttam, már törölve is van a felhasználó. a termékeim pedig aktív státuszba helyezik (emiatt picit aggódok: a citrom füli már visszakerült, a többi még mindig "eladott". talán csak nem volt idejük rá...)
ami rossz, hogy még nekem mondták, hogy "ejnyebejnye", máskor mindent meskán belül bonyolítsak. pedig abszolút nem érzem magam hibásnak. sőt, azt hiszem a lehetőségekhez képest teljesen becsülettudóan viselkedtem, és erre határozottan büszke vagyok!

nektek mi a véleményetek?

3 megjegyzés:

Méhn Niki írta...

szerintem nagyon jól tetted, hogy kimaradtál ebből. nem szabad megbízni az ilyenekben. ez iszonyatosan nagy bunkóság volt a részéről és felelőtlenség is. hogy képzeli, hogy "megveszi" őket, aztán nem fizet és még neki áll feljebb?? én úgy elkültem volna a halál f...ra, hogy égnek állt volna a haja!! egyáltalán ne érzed magadat hibásnak, hiszen Te nem bólintottál rá! ész nélkül cselekedett, hülye liba! meg is érdemli, hogy letörölték! ami a Te ékszereidet illeti, biztos visszateszik neked! úgyhogy ne búsúlj! :)

kinga írta...

az a baj, hogy naiv vagyok, és megbízok az emberekben, mindenkiről a legjobbat feltételezem. lehet, hogy már az első levél után kellett volna azt mondanom, hogy kösz, de nem.
és még én lettem leszúrva az egészért... most írtak vissza a meskások...

LARION írta...

Szia, Kinga!
Nagyon kedves vagy, amiért meghívtál erre a játékra, bocsánat, hogy ilyen bőlére eresztettem a mondókámat, kimásoltam az IWIW-es bemutatkozó anyagom........

A naivitásod és a bizalmad másokban helyénvaló dolog lenne, ha nem torzult volna így el a világ körülöttünk. Fiatal vagy, energiákkal -jó kedvekkel, szépséggel, hitekkel telített..........ez így van jól......remélhetőleg a későbbiek folyamán is hasonló ingereket vonzódik bele a világodba......
Én 43 évesen már több sebet kaptam, edződtem is rendesen, de alapból hasonló a természetem , mint Neked és ez a MESKA-s felület annyi löketet adott nekem is, mert pont ilyen jófej emberekkel hoz össze, akárcsak Te...
Pedig előtte erősen kiábrándultam sok embertársamból.......szerencsére már újra látom az algút végén a fényt és élvezem az újabb, támogatóbb-jobb szándékú társaságot!
Na, szia, Neked is jó pihenést!