2009. június 23., kedd

holy holiday

hihetetlen, de végeztem a vizsgákkal! ráadásul 5össel zártam. furcsa, de mostmár TÉNYLEG nyáriszünet van :)
holnap a jókai téren a szentivánéji tűzugráson táncolunk a misinával. ha tudtok, gyertek el, mert jó móka lesz! zenél az intermagyar. program ITT.
ma volt 10 szabad percem, addig gyorsan beszaladtam a libribe könyveket nézegetni. (itt jegyezném meg, hogy az eladó lány, aki nem sokkal lehet nálam idősebb, magázott. nagyon furcsa volt.) és sikeresen megtaláltam egy olyan könyvet, amit nagyon-nagyon szerettem volna megvenni (meg is vettem)! mégpedig ezt:



Jónás Tamás alkotásaiból már korábban is ismertem néhányat. kedvencem a nóta, amit tavaly a múzeumok éjszakáján a petőfi irodalmi múzeumban kamarás ivánnal közösen a 30Y is előadott megzenésítve. (egy időben megállás nélkül ezt hallgattam...) de tudom ajánlani a szerelem c. írását is. engem elsőre eléggé megviselt...
szóval most nagyon várom, hogy nekiálljak olvasni! az alexandrában múltkor úgy néztek rám, mintha hülye lennék. ott nem lehetett kapni.

szeretnék egy kis segítséget kérni a bloghoz! valami statisztika-félét hol találok? pl. hányan nézték meg az oldalt, hivatkozások, kereső kifejezések, stb...

ezt pedig csak úgy, mert móka :] a képek még áprilisban készültek. na kitaláljátok, hogy hol? :] viszont csak most lett hozzá programom (najó, próbaverziót töltöttem le) így végre elkészült. balázs már sokat piszkált, hogy rakjam össze :D van egy másik is, de az túl nagy, és nem tudom feltenni :(
már csak a photoshop van vissza... hiába van meg a serial number, valamiért nem engedi használni :( pedig most nagy szükségem lenne rá!!

ülős

4 megjegyzés:

Hosszú-Bardócz Éva írta...

Kingám,www.sitemeter.com,van magyar verzió is ott:)
Nekem is az van:)
Puszi!

Hosszú-Bardócz Éva írta...

Illetve bocsi,ez a bénább,a www.statcounter.com a jobb.

Méhn Niki írta...

Szia Kingus! :D

Nézz be hozzám aranyom, ha ráérsz! ;)

Névtelen írta...

A legjobb a google analytics. Még azt is megmondja, milyen böngészővel tekintették meg az oldalt. Megpersze minden alapot. Hány százalék új,mennyi visszatérő, mennyiszer, ilyenek... több százdolgot tud,és ugye magyar...

cemi