2009. június 22., hétfő

pályázat

tavaly augusztusban beküldtem pár régi munkám a stereostatic.hu által meghírdetett pályázatra. sajnos azóta már archiválták azt a rovatot, de azért beteszem ide őket:

-Az egyik egy kis kerámia tehénke. Aprócska, tenyérben bőven elfér,
ahogy a képen is látszik. Ezt még valamikor gimi elején csináltam.
-Van egy tusrajz is, igazából a koncepció valami szimmetrikus,
fantázia-szülemény volt. Végül is egy kínai fickóra hasonlít, de ez nem
volt szempont. A filc, vagy ceruza helyenként azért csíkos, mert nem
egyszerűen kiszínezni akartam, hanem mindenféle motívummal színessé
tenni. Ha jobban megnézitek a közeli képet, sok helyen látszik is, hogy
apró pöttyökkel vagy szorosan egymás mellé húzott vonalakkal töltöttem
ki egy-egy teret. Sajnos a kép nem adja vissza tökéletesen... Ezt még
általános iskolás koromban készítettem.
-Szintén általános iskolás alkotás az elefántos gipsz-kép. Először
terveztem egy figurát, ami igazából semminek sem mondható,
tulajdonképpen egy "mix-lény". Első ránézésre elefánt, de kicsit
egyszarvú, gyík, stb. A figurából papíron sok mindent kihoztam. Végülis
ez a dombormű volt a végső. Az inverze lehetne akár egy kiöntő-fugra is
-Az üvegfestés egy időben nagy mániám volt. Az egész családom, és
ismerettségi köröm lakása tele van ezektől. Nagyon sok félét
festettem... ablakra akasztható üveglapot, mécsestartókat,
lámpabúrákat, borosüvegeket, stb. Én most egy vázáról küldtem képet, ez
a legújabb darab. Kb 2 hete csináltam. A rajta látható minták eredeti
magyar népi motívumok. (az üveg sajnos picit maszatos...
-A legutolsó, amit elküldtem, egy fotó a kötött táskákról, amiket én
készítettem. A balszélső még csak félkész állapotban van, nem varrtam
bele pántot/bélést és nincs pántja. A jobb szélsőt én készítettem, de
nem az enyém. A középsőt már sajnos nagyon lehasználtam, ugyanis
rettentő tartós volt (a számításaim ellenére), úgyhogy majdnem 2 évig
bírta, fesztiválokon, koncerteken, mindig jól megpakolva. A kötés az
egyik szenvedélyem. Itthon, vonaton, vagy egyetemen, tökmindegy.
Csináltam már sálakat, barátoknak cigitartót, szemüvegtokot, cipzáras
tolltartót, bokamelegítőt...... szeretek nem éppen kommersz dolgokat
megkötni, aminek éppen ezek a táskák sem mondhatók. Néha még mindig
rácsodálkoznak az emberek:)








meg volt néhány fotóm is:








Nincsenek megjegyzések: