2009. június 21., vasárnap

szivárváány

van bizonyíték, hogy az előző bejegyzés nem csak április 1-i térfa volt:





és csináltam ilyen menő logót is, amit ezentúl igyekszem rátenni a képeimre...

és akkor ahogy ígértem: egy kis "bemutató" az ékszerkészítésről.

ilyen gyurmát használok:




ezt a fajta gyurmát játékboltokban lehet kapni. hőre lágyuló. bár érdekes, mert van amelyik szín csak nagy nehezen puhul, másik pedig szinte mielőtt hozzáérnék. de elég jól gyúrható! kampós végű szerelőpálcikát szoktam belenyomni a figurákba. erre lehet majd karikával rátenni a fülbevaló alapot, vagy a nyakláncot. tulajdonképpen ennyi a "titok" :-)


és íme a banános-kekszes muffin:



hozzávalók:

-100g cukor

-2 tojás

-250g liszt

-125ml tej
-100g vaj
-2 banán (sajnos én csak 1ből csináltam, nem volt több...)

-1 cs. sütőpor

-2 e.k. méz

-9g mandula

-50g háztartási keksz

elkészítés: csak a szokásos... vajat olvaszt, tojással, cukorral, tejjel összekeverem, bele a mézet, bele az összenyomkodott banánt, ezt a trutyit pedig beleöntjük a sütőporos-mandulás lisztbe. egyenletesre keverjük.az összetört kekszet nagy kanállal elkeverjük a tésztába, majd adagoljuk.

ennek a receptnek van egy karamelles változata is! pont ma csináltam.

100g tejkaramella kell még bele. én egy pohár natúr joghurtot is beleöntöttem. és a muffinok tetejére egy harmadik banánból karikákat tettem. picit túlsültek, de nagyon finomak lettek. a banán ránézésre minél undorítóbb, annál jobb! jó barnának kell lennie!

ma este sütöttem (tesómmal közösen) egy fetasajtos, oreganos, fokhagymás, olivaolajos, sonkás-szalonnás, sajtos muffint. nagyon finom lett!!

ezekről majd később mutatok képet!

és végül:

a cseresznyéslány!




manfaikinga[kukac]gmail[pont]com

Nincsenek megjegyzések: