2009. október 7., szerda

Új ékszerek

Tegnap délután és este készült néhány új fülbevaló.
Az első Juci nyereménye. Kérésére készítettem ezt a két kis angyalkát, ami karácsony felé közeledve lassan aktuális is lesz. Egyébként elégedett vagyok az eredménnyel. Eddig azt gondoltam, ha valami angyalkás, akkor csak giccses lehet. De őket tökéletesen sikerül a saját ízlésem szerint formálni - még jó :) A vattacukor színű gyöngy pedig megkoronázta az eredményt! Remélem Jucinak is tetszeni fognak ;)



Egyébként valaki tud még nekem ilyen gyöngyöt szerezni? Más színben is jöhet, de ez nagyon klassz! Nem gyöngyházas, de mégis fényes, műanyag, de mégsem kelt "gagyi" hatást. Szívesen cserélnék is, ha valaki tud ebben segíteni...

Ez a két parányi katicabogár egyik csoporttársamnak, Kingának készült:



Ez pedig Tücsi nyeremény búgócsigája, a saját terve alapján:



Végül tekergettem egy kis drótot, aminek ez lett az eredménye:


1 megjegyzés:

bubble írta...

Nagggyon cukik az angyalkák, köszönöööm :)
Nekem van pár db citromsárga gyöngyöm, ami cukorkás hatású. Bár nem pont ilyen, inkább selyemcukros...Ha gondolod, szívesen elküldöm majd. Ráadásul a napokban találtam egy gombot is, amiről eszembe jutottál :) holnap lefotózom Neked őket.

Ja és a drótos füli is nagyon jó lett :)