2009. október 7., szerda

Varrományok

Tegnap végre varrtam is :)
Ugyanis megjöttek a rendelt filceim. Tegnap elhatároztam, hogy madárkát fogok varrni. Hazajöttem, és megláttam, hogy FércJudit pont madárkát varrt :( De szerencsére én máshogy képzeltem el, így végül mégiscsak megszületett:


Aprólékos munka szüleménye. A "tollai" különféle színes sokszögletű illetve kásagyöngyök, a szeme pedig flitter.



Ez pedig a másik varromány. Látszik szegényen, hogy még kezdetleges :( De nagyon csöpp. Mindössze 2×4cm, a virág átmérője pedig 1cm. Ez ilyen kis mini hajcsat :) De szerintem egy szöszi kislány hajában jól mutatna.


Hamarosan Meskára is felteszem.


Véleményeket várom! :)

Ezt pedig Fércművektől kaptam, meglepetésbe :) Nagyon örültem/örülök neki:

2 megjegyzés:

bubble írta...

A madárka nagyon cuki lett :) Jók a színei:)

Bejus írta...

Nagyon szép lett a madárkád! Imádnivaló! :)